wat is de avigo voor pda ?
winCE of palmos of iets heel anders ?
heeft het ding een seriele verbinding met pc ?
heb je misschien een linkje naar de specs ?
ik ben zelf van plan een simpel palmtopje te gaan gebruiken voor zoiets.
winCE of palmos of iets heel anders ?
heeft het ding een seriele verbinding met pc ?
heb je misschien een linkje naar de specs ?
ik ben zelf van plan een simpel palmtopje te gaan gebruiken voor zoiets.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
hij draait onder zijn eigen software ( hij is van texas instruments) maar er zijn op internet veel progies te downen om er zelf mee te progameren. maar daar heb ik de ballen vertand van. verder wordt hij aangesloten via een com poort.
Ja en de techniche info staat op www.ti.com/organizers
Maar er staat niet bij wat voo type lcd het is.
Ik heb al de benodigde dll enz geinstaleerd en hij ontvangt wel info maar geeft het niet weer
Ja en de techniche info staat op www.ti.com/organizers
Maar er staat niet bij wat voo type lcd het is.
Ik heb al de benodigde dll enz geinstaleerd en hij ontvangt wel info maar geeft het niet weer
je kan zo'n ding niet als een lcd schermpje aansturen als die 4x20 matrix dingen.
je kan wel een programma schrijven voor dat ding dat info uit de com poort krijgt. en dan gewoon op je pc een simpel programma schrijven dat mbm5 en winamp oid naar de com poort toestuurt.
als ik weer veel tijd heb ga ik zoiets dergelijks dus voor palmos schrijven maar daar heb jij dan niet zoveel aan.
dit vergt aardig wat programeer kennis denk ik en het is jammer dat er verder niemand zo'n avigo ding heeft liggen en jouw software kan gebruiken. en om je nouw te verdiepen in een os waarvan ze de pda niet eens meer leveren....
je kan wel een programma schrijven voor dat ding dat info uit de com poort krijgt. en dan gewoon op je pc een simpel programma schrijven dat mbm5 en winamp oid naar de com poort toestuurt.
als ik weer veel tijd heb ga ik zoiets dergelijks dus voor palmos schrijven maar daar heb jij dan niet zoveel aan.
dit vergt aardig wat programeer kennis denk ik en het is jammer dat er verder niemand zo'n avigo ding heeft liggen en jouw software kan gebruiken. en om je nouw te verdiepen in een os waarvan ze de pda niet eens meer leveren....
Damm, kan ik je echt niet over halen om voor deze een te progameren ????????
Zou je mij anders willen vertellen welke software ik nodig heb om zo iets te progameren ?
Thanx...
Zou je mij anders willen vertellen welke software ik nodig heb om zo iets te progameren ?
Thanx...
op www.ti.com/organizers/avigo/docs/avdevrel.html staat de software die je nodig hebt. de standaard versie kost maar $50,- (maar dat is waarschijnlijk te veel voor jouw bedoeling)
helaas zul je deze software niet (meer) tegenkomen als warez.
ik ben ook niet zo goed in programeren maar het lijkt me wel een uitdaging om in palmos zoiets te schrijven.
ik kan helaas niet voor jouw alleen iets gaan schrijven voor een avigo.
ik denk dat het vrij lastig wordt om zoiets te realiseren.
helaas zul je deze software niet (meer) tegenkomen als warez.
ik ben ook niet zo goed in programeren maar het lijkt me wel een uitdaging om in palmos zoiets te schrijven.
ik kan helaas niet voor jouw alleen iets gaan schrijven voor een avigo.
ik denk dat het vrij lastig wordt om zoiets te realiseren.
Pagina: 1