Toon posts:

x1300 series pro crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo guys and girls
ik heb een serieus probleem
ik heb mijn vorige pc verkocht om een "betere" pc te kopen
nl de hp pavillion w5380.be
niets is minder waar want ik heb nu telkens weer problemen wanneer ik counterstrike speel, de pc
blijft telkens weer steken, zomaar
kheb mijn grafische kaart instelling veranderd in betere prestaties ipv kwaliteit (helpt niet)
dan alle anti virius uitgeschakeld en firewall uitgeschakeld (helpt niet)
heb op het spel de beeldkwaliteit verlaagd en dit allemaal zonder resultaat
het spel blijft volledig steken en ik moet zelfs de pc terug opstarten om er uit te geraken
kan iemand mij aub helpen dit is een noodkreet, ben totaal verloren

alvast bedankt
R1CO _/-\o_

• cman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:44
meet je temperaturen eens.. bekijk je voltages van je voeding eens..

BOE

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je voor deze kaart een kaart had van Nvidia kan het een driver probleem zijn.

Verwijderd

Topicstarter
hello thx 4 the fast reply
ik voel me een beetje stom maar hoe kan ik dat doen en/of met welk programmatje aub

Verwijderd

Topicstarter
hej
nee het is een volledig nieuwe pc zou standaard opstelling zijn voor de hp pavillion w5380.be

Verwijderd

Topicstarter
me again
kheb met 3dmark een test gedaan en kom tot de volgende resultaten
1072 3Dmarks
SM2.0 score 370
HDR/SM score 394
CPU score 1405

kweet ni of dat belangrijke info is, of er zich hier een probleem bevind 8)7

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Geef sowieso aan om welke versie van 3dmark het gaat. Je hoeft ook geen 3x achter elkaar een bericht te posten, als je nog wat toe te voegen hebt gebruik dan de edit knop rechts boven je bericht.

Probeer eens andere spellen te draaien behalve alleen CS. Als je PC wel gewoon 3dmark aan kan en anderen spellen ook dan zou het probleem goed bij CS kunnen liggen.

Even scannen op virrusen en spyware kan ook nooit geen kwaad.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 28-07-2006 13:55 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-12-2025

Tylocke

[Team Carrack]

Met programma's als Speedfan kun je temperaturen van je PC uitlezen.

Als snelle test zou je ook kunnen proberen je PC even open te zetten en gewoon een tafelventilator erop richten, helpt vaak tegen oververhitting met dit weer. Als dit namelijk niet helpt zal het waarschijnlijk ook geen oververhitting zijn.

Controleer trouwens met je ATI tool ook je fan instellingen, bij mijn X1600 stonden die dus echt niet goed en zorgden er ook voor dat mijn grafische kaart te heet werd.

Ik zou trouwens ook de Omega drivers downloaden. Bij mij waren ze beter dan de standaard drivers.

Succes in ieder geval!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Pagina: 1