Toon posts:

Excel naar Word --> layout?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help!

ik heb een zeer grote excel tabel die ik over wil zetten naar Word. In Excel kan je kiezen om de tabel te 'fitten' op een A3-tje. Als je dat print is het een acceptabel resultaat.

Maar ik wil het dus graag in Word zetten. Ik heb daar een A3 pagina gemaakt (leeg), en als ik de tabel copy/paste naar Word dan beslaat ie 2 A3-tjes en valt ook nog eens buiten het (virtuele) papier!

Hoe kan ik hem fitten in een Word bestand?

-------------------------------------------
Ik denk ik probeer het nog één keer voor ik deze thread post. Ik heb nu 'paste special' gedaan in Word, en 'Microsoft Office Worksheet Object' gekozen.
Waarempel! Hij paste op de pagina! Alleen kan ik hem niet verplaatsen. Als ik bij 'Format Object' --> 'Layout' --> 'Behind text' klik, dan springt ie weer in zijn originele grootte..

Help!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:17

BCC

Printen als PDF :)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik haal even wat overdreven leestekens uit je topictitel. Een enkel vraagteken is zat ;) Trouwens zie ik dat je bij vorige topics op een gegeven moment geen feedback meer geeft op de mensen die je helpen, het is wel zo netjes om dat nog wel even te doen :)

Maar inderdaad, het makkelijkst is als je het zonder enige logica doet, dus als PDF, plaatje (doe dan wel een vector ipv een bitmap), oid. Klinkt omslachtig, is naar mijn ervaring wel het handigste.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

invoegen als plaatje en hopen dat het resultaat op iets lijkt.

welcome to the dark side of OLE. de ole (& com) technologie is prachtig, totdat je grotere objecten gaat invoegen. dit probleem wordt nog groter als je dit met een niet-ms programma als server doet, dan loopt het helemaal in het honderd. en het kan ook niet opgelost worden met nieuwe versies van office.