Muziek valt soms plotseling weg

Pagina: 1
Acties:

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:09

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ik heb een Powerbook G4 met het probleem dat het geluid soms wegvalt, dan moet ik bijv. weer VLC of iTunes even stop zetten en weer aanzetten en dan komt het muziek weer terug. Weet iemand hoe dit kan worden opgelost? Zo erg is het niet, maar ik begin het vervelend te vinden.

Ik kon niks vinden op de Apple website hierover.

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Niemand : ( ?

Verwijderd

Heeft wienig met ja Apple te maken. Het kan je adsl zijn of het radiostation is overbelast.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:24:
Heeft wienig met ja Apple te maken. Het kan je adsl zijn of het radiostation is overbelast.
Waar zie jij staan dat het webcasts zijn? Hoe kun je dan uberhaupt zijn ADSL verbinding er aan toevoegen zonder dat je weet of hij ADSL heeft.

alienfruit. Wat doe je precies op het moment dat de muziek wegvalt. Speel je dan alleen muziek via iTunes en hoe speel je deze muziek (hdd, portable hdd, wireless stream andere pc of webcast) ?

[ Voor 10% gewijzigd door Maximus op 29-07-2006 12:45 ]

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• alienfruit

alienfruit

Topicstarter
Nou ikzit dan gewoon muziek te luisteren via iTunes,of VLC. Maar bijvoorbeeld als ik een filmpje aan het bekijken ben dan gebeurt het soms ook. Erg raar. Ik stream het dan niet van internet, gewoon bestanden die op de hardeschijf staan.

Soms hoor ik wel voor dat het gebeurteen KREEUEGHHG geluid

[ Voor 12% gewijzigd door alienfruit op 29-07-2006 16:52 ]

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou alienfruit. Het probleem is volgens mij niet Apple gerelateerd. Behalve in iTunes heb ik er ook last van met WinAmp.

Ik raad je aan nieuwe DirectX drivers te downloaden, dat heeft voor mij het probleem opgelost.

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:35:
Ik heb precies hetzelfde probleem als jou alienfruit. Het probleem is volgens mij niet Apple gerelateerd. Behalve in iTunes heb ik er ook last van met WinAmp.

Ik raad je aan nieuwe DirectX drivers te downloaden, dat heeft voor mij het probleem opgelost.
Powerbook G4 is geen intel-mac, geen windows dus.

On topic: ik heb hier soms het probleem dat itunes m'n geluidinstellingen veranderd, en dan alleen op de linkerspeaker speelt.

Edit: ouwe koe zie ik. }:O

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Pagina: 1