Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:38

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hallo,

ik heb een klein vraagje. Mijn vader moet langzamerhand aan een nieuwe telefoon maar aangezien hij voor zijn werk ook de pda veelvuldig gebruikt leek een combinatie van de twee toestellen me wel wat. Ik heb echter vrij weinig kaas gegeten van die dingen en het enige toestel dat een beetje aan mijn eisen lijkt te voldoen zijn de T-Mobile MDA's als ik zoek via google, terwijl het toch echt met een KPN netwerk moet gaan werken ;). Maarja die dingen zijn ook al vrij oud (2-3 jaar) en ik ging er eigenlijk min of meer vanuit dat er vandaag de dag wel betere machientjes te vinden moeten kunnen zijn.

De eisen zijn eigenlijk simpel:
1. groot (kleurenscherm) touchscreen
2. lange batterijduur
3. niet te groot formaat (het moet ook als telefoon kunnen functioneren)
4. gebruiksgemak goed te synchroniseren met pc

Het moet dus eigenlijk een "basis" mda zijn... Ik kan via de bekende zoeksites als gsmarena echter alleen verschrikelijk dure apparaten vinden die groot, log en vol functies zitten als een 2mp camera enzo. Nu zou dat ook niet verkeerd zijn, maar het moet wel allemaal een beetje betaalbaar blijven icm een KPN Mobile 25 2 jaar.

Nu is mijn vraag: zijn deze eisen haalbaar of kan ik toch maar beter gaan uitkijken naar een smartphone (met als nadeel dat het geen touchscreen heeft) of een goedkoop telefoontje met leuke cashback? Liefst zie ik toch een combinatie van de twee toestellen maar het lijkt wel alsof ik mijn tijd vooruit ben ;) met de eis van een simpele telefoon/pda combinatie. :)

bedankt

youtube.com/@hisrep

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Kijk eens in ditzelfde subforum naar de topics van de Mio A701, HTC Prophet, HTC Wizard en HTC Tytn. Het lijkt mij dat de Qtek S200 (oftewel HTC Prophet) ideaal voor je vader is, die voldoet aan alle eisen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat dacht je van bijvoorbeeld een Qtek9100: Wij hebben hier een aantal van apparaten en zijn er wel tevreden over. Je zou sowieso even de hele Qtek range (zelfde als de T-Mobile apparaten) kunnen bekijken.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-11 19:04

Dido

heforshe

Kijk hier eens rond, bijvoorbeeld. Prijzen met zowel nieuwe abbo's als verlengingen
http://www.gsmweb.nl/kpn/index_toestel.htm

[ Voor 10% gewijzigd door Dido op 28-07-2006 12:04 ]

Wat betekent mijn avatar?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11 22:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hou je er ff rekening mee dat als hij zijn pda en telefoon zakelijk gebruikt, het best wel voor zal komen dat ie telefonisch afspraken maakt en dus tijdens het bellen in zijn PDA moet kunnen kijken? Dan is een alles in 1 wel zo onhandig ;)

"Sorry, ik ga u even neerleggen want dan kan ik in mijn agenda kijken wanneer ik een gaatje heb" :+

Doe mij zakelijk gezien maar gewoon twee losse toestellen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:38

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Ehm ik weet niet hoor maar op mijn (niet eens smartphone) telefoon nu tijdens een gesprek de agenda in wil kijken kan dat al, dus op zo'n MDA moet dat toch ook mogelijk zijn lijkt me.

youtube.com/@hisrep

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
The_Eagle schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:17:
Hou je er ff rekening mee dat als hij zijn pda en telefoon zakelijk gebruikt, het best wel voor zal komen dat ie telefonisch afspraken maakt en dus tijdens het bellen in zijn PDA moet kunnen kijken? Dan is een alles in 1 wel zo onhandig ;)

"Sorry, ik ga u even neerleggen want dan kan ik in mijn agenda kijken wanneer ik een gaatje heb" :+

Doe mij zakelijk gezien maar gewoon twee losse toestellen :)
Dat gaat makkelijk, je zet even de speakerphone aan, je doet wat je moet doen en je praat ondertussen gewoon verder...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:57

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Hoedje schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:34:
[...]

Dat gaat makkelijk, je zet even de speakerphone aan, je doet wat je moet doen en je praat ondertussen gewoon verder...
idd.. en een headset is ook geen probleem.. althans, bij mij niet.. ;)

pak gewoon de MDA Vario, of iig de Q-tek 9100 (de "unbranded" versie ervan), óf de MDA Vario II ( HTC TyTN / MDA Vario II / SPV M3100 )... dat is "Deel 2" van de vorige telefoon... hier kan je ongeveer net zoveel mee... is alleen nét wat nieuwer, en zo'n beetje dubbel zo snel :)

[ Voor 20% gewijzigd door InjecTioN op 28-07-2006 16:19 ]

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Verwijderd

Mischien te laat maar i.i.g wel een bijdrage:

Afbeeldingslocatie: http://xs114.xs.to/xs114/07172/pdamm2005.jpg
Mijn PDA die ik een ieder kan aanbevelen als een prima
alleskunner ivg een smartphone.

Verwijderd

Inderdaad ietswat aan de late kant! :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.