Hoi,
Ik ben bezig met het aanmaken van een systeem, gebaseerd op intel conroe.
Nu zit ik met een aantal vragen..
Onderstaand is het systeem. (Negeer de koeler, deze wordt op mijn huidige systeem gezet voor mijn broer of zo)
Budget:1200 euro
Gebruik: gamen, 3dsmax renders etc.
Gamen versta ik: Oblivion, BF2, WoW (al kan ik WoW nu al goed spelen.) en aan het eind van het jaar Crysis.
Aangezien dratische wijzigingen hier het nieuwe overzicht incl. redenering.

Dat zou het systeem worden..
Redenering..
Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, 1066 MHz, Boxed
Denk dat dit wel duidelijk is.
Asus P5LD2 Deluxe
RAID: leuk om mee te werken als ik een extra schijf zou aanschaffen.
Eerst stond hier de ConroeXfire - maar die had 1 IDE aansluiting.. zodoende kon ik mijn huidige 250 gig hdd niet meenemen. Nu kan ik dat wel.
Corsair VS2GBKIT667D2 2048 MB, PC5300, 667 MHz, 5
Moederbord ondersteund dit. Ik ben niet van plan om over te clocken. CPU/geheugen is snel genoeg, en zo'n adreneline junk ben ik niet
Asus VGA GeForce 7900 GT TOP 256 MB
Hier stond eerst de 7900GTX, maar blijkbaar zijn de prestaties niet zo verschillend met de TOP. En aangezien er een aardig prijs verschil tussen zit; gaan we voor de bang for your buck.
Kan mijn Sonata voeding dit aan? Vid. kaart heeft 'recommended 20 amps' nodig. terwijl de sonata 18 amps heeft.
Wat ik nog heb
TFT, Creative externe geluids set (ook zit er een degelijke chip op het moederbord.
DVD speler, branders en uiteraard de Sonata Lifestyle II met voeding.
Is het een degelijke systeem?
Wat zou er verbeterd kunnen worden?
Ik ben bezig met het aanmaken van een systeem, gebaseerd op intel conroe.
Nu zit ik met een aantal vragen..
Onderstaand is het systeem. (Negeer de koeler, deze wordt op mijn huidige systeem gezet voor mijn broer of zo)
Budget:1200 euro
Gebruik: gamen, 3dsmax renders etc.
Gamen versta ik: Oblivion, BF2, WoW (al kan ik WoW nu al goed spelen.) en aan het eind van het jaar Crysis.
Aangezien dratische wijzigingen hier het nieuwe overzicht incl. redenering.
Dat zou het systeem worden..
Redenering..
Intel Core 2 Duo E6600 2.4 GHz, 1066 MHz, Boxed
Denk dat dit wel duidelijk is.
Asus P5LD2 Deluxe
RAID: leuk om mee te werken als ik een extra schijf zou aanschaffen.
Eerst stond hier de ConroeXfire - maar die had 1 IDE aansluiting.. zodoende kon ik mijn huidige 250 gig hdd niet meenemen. Nu kan ik dat wel.
Corsair VS2GBKIT667D2 2048 MB, PC5300, 667 MHz, 5
Moederbord ondersteund dit. Ik ben niet van plan om over te clocken. CPU/geheugen is snel genoeg, en zo'n adreneline junk ben ik niet
Asus VGA GeForce 7900 GT TOP 256 MB
Hier stond eerst de 7900GTX, maar blijkbaar zijn de prestaties niet zo verschillend met de TOP. En aangezien er een aardig prijs verschil tussen zit; gaan we voor de bang for your buck.
Kan mijn Sonata voeding dit aan? Vid. kaart heeft 'recommended 20 amps' nodig. terwijl de sonata 18 amps heeft.
Wat ik nog heb
TFT, Creative externe geluids set (ook zit er een degelijke chip op het moederbord.
DVD speler, branders en uiteraard de Sonata Lifestyle II met voeding.
Is het een degelijke systeem?
Wat zou er verbeterd kunnen worden?
[ Voor 77% gewijzigd door Killion op 28-07-2006 12:09 ]