Sinds Januari dit jaar (dacht ik) heb ik nVidia Netwrok Acces Manager geinstalleerd, omdat ZoneAlarm Pro voor elk wissewasje, elk procesje, elke registery key vroeg wat ermee moest gebeuren. Na enkele maanden heeft hij al zijn instellingen, dus dan gaat het wel goed, maar toch... Ik dus NAM eropzetten, maar dat is ook niet alles. Nu moet het er dus af, maar:
Ik kan hem niet uninstalleren. Tijdens de uninstall gaat alles goed, wil je rebooten etc. Maar na de reboot staat ie gewoon vrolijk in de taakbalk. Als ik alle services van forceware uit zet, heb ik geen internet meer, en ik kan hem alsnog nog niet uninstalleren. Format C; wil ik liever niet, is er toch een andere manier?
edit: zal dit ff proberen: Link
tsjakka, dat is em, NAM is weg !!!
Ik kan hem niet uninstalleren. Tijdens de uninstall gaat alles goed, wil je rebooten etc. Maar na de reboot staat ie gewoon vrolijk in de taakbalk. Als ik alle services van forceware uit zet, heb ik geen internet meer, en ik kan hem alsnog nog niet uninstalleren. Format C; wil ik liever niet, is er toch een andere manier?
edit: zal dit ff proberen: Link
tsjakka, dat is em, NAM is weg !!!
[ Voor 12% gewijzigd door maarud op 28-07-2006 11:20 ]