Toon posts:

Laptop voor Computer Engineering

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik begin dit jaar met mijn studie Computer Engineering, en heb hierveel een standaard laptop nodig,
de minimale eisen zijn:
  • Pentium 4 of Pentium Mobile
  • 512 MB Ram ( ik heb toch liever 1024 mb)
  • 64/128 mb videokaart
  • 80 gig HDD
mijn budget is ongeveel 900 euro en ik zal te denken aan een Core Duo, maar weten jullie met deze dingen een goede en in mijn budget liggende laptop

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Het is toch de bedoeling dat je zelf met iets concreters komt dan alleen eisen. Zoek eens een paar modellen op die je wel wat lijken, lees wat reviews en weeg ze tegen elkaar af. Zorg dat er een paar overblijven en laat ons helpen de keus daartussen te maken. :)

^ Wat hij zegt.

Verwijderd

Topicstarter
klopt :P
ik was gister in dixons en dynabyte en zag daar wel een paar mooie, maar k zal ze ff opzoeke :P

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04-2025
progress heeft een acer travelmate 4672 in de aanbieding voor €814,-. Stop er 512MB extra geheugen bij en je hebt een prima laptop voor +- €860,-

features:
-core duo T2300
-80GB HDD
-4,5 uur op accu
-extreem veel connectivity mogelijkheden
-BT ingebouwd

Op notebookreview's forums staat een korte review door een gebruiker van dit model

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27

Thandor

SilverStreak

Dit topic gaat op slot. Ik zie veel te weinig inzet vanaf jouw kant.
Ik zou zeggen: Zoek zelf een wat notebooks uit waarvan jij denkt dat deze aan jouw eisen voldoen.
Weeg af en selecteer het model dat het aantrekklijkste is :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.