Vannacht wilde ik een installatie doen van Windows Media Center op mijn desktop-PC. Hierbij is er wat gerommel geweest met de partities omdat ik niet tevreden was over de oude indeling. De installatie verliep niet helemaal als gepland, maar dat is verder niet belangrijk denk ik. Ik heb op mijn harde schijf 1 partitie die ik gebruik voor data-opslag zoals foto's, documenten, muziek, etc. Tijdens de installatie van Media Center werd deze partitie op fouten gecontroleerd, daarbij werden allerlei indexeringsvermeldingen verwijderd en ik voelde de bui al hangen. Na de installatie gelijk een controle gedaan en ja hoor, 40 gig aan data spoorloos verdwenen!
Is dit nog terug te halen met een recovery-programma? Op Google krijg ik 20.000 hits maar ik wil niet zomaar gaan knoeien op die partitie, anders is er straks helemaal niets meer te redden. Wie weet een oplossing?
Ik wist eigenlijk niet zo goed of deze onder WOS of hier moest. Mocht hij fout staan, kan een mod hem dan verplaatsen?
Is dit nog terug te halen met een recovery-programma? Op Google krijg ik 20.000 hits maar ik wil niet zomaar gaan knoeien op die partitie, anders is er straks helemaal niets meer te redden. Wie weet een oplossing?
Ik wist eigenlijk niet zo goed of deze onder WOS of hier moest. Mocht hij fout staan, kan een mod hem dan verplaatsen?