Toon posts:

Cordless desktop ex110 (stoort met andere muis)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb hier het volgende probleem: 2 managers hebben hun kantoren naast elkaar (met een muur er tussen). De een heeft een laptop met een logitech wireless muis. en de ander heeft een Cordless Desktop EX110. Er zit zeker 5 meter tussen de werkplekken en toch storen ze op elkaar. Als ze beide aan het 'muizen' zijn dan doen de muizen regelmatig onverwachte bewegingen.

Ik heb de logitech Setpoint software geinstalleerd bij de laptop met de Cordless Desktop. Om te zien op welk kanaal de Cordless desktop communiceert. Ik zie alleen bij het keyboard staan dat hij communiceert over kanaal 2. Deze heb ik om weten te schakelen en hij zit nu op kanaal 1. Daardoor verwacht ik dus dat de problemen verholpen zijn, maar dat is dus niet het geval! Ze blijven met elkaar storen.

Nu verwacht ik dus dat alleen het keyboard van kanaal veranderd is. Blijkbaar de muis niet. Hoe schakel ik de muis over op een ander kanaal? Ik zie namelijk in Setpoint nergens het kanaal van de muis.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 09:33 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 21:44

DarkSide

theres no place like ::1

Heb setpoint nu niet bij de hand. Maar vaak helpt opnieuw connecten even.
Dus connect indrukken op ontvanger en vervolgens op muis. Dan zou hij automatisch een vrij kanaal moeten gebruiken. Ikzelf gebruik een mx3100 desktop set en mijn vriendin de ex110. We zitten op 2 a 2 1/2e meter van elkaar zonder muur of wat dan ook ertussen. En nog nooit problemen gehad.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard heb ik al diverse malen geprobeerd te reconnecten. Dat is het eerste wat je probeert, lijkt me logisch.... :)

Sorry dat ik het er niet bij had staan... :z

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-02 21:44

DarkSide

theres no place like ::1

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 09:35:
Uiteraard heb ik al diverse malen geprobeerd te reconnecten. Dat is het eerste wat je probeert, lijkt me logisch.... :)

Sorry dat ik het er niet bij had staan... :z
Zo logisch is dat niet :). Maar zal thuis eens kijken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.