autoradio met bluetooth of usb in combi met mediaplayer?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey, ik ben op zoek naar een autoradio waar ik mijn archos av500 op aan kan sluiten.
Er zijn veel radio's met bluetooth nu, maar kan ik vanaf mn archos ook muziek via bluetooth streamen naar zon autoradio, als ik op mn archos een usb->bluetooth adapter doe. Als dit zou werken is t pluspunt dat ik mn archos neer kan leggen waar k wil en geen kabeltje heb, minpunt is dat ie via bluetooth geen stroom krijgt.

En dat brengt me op mijn 2e vraag, geven die autoradio's met usb ook stroom door de usb net zoals de computer dat doet, zodat mijn archos zich op kan laden?

Ik kan natuurlijk ook mn archos met n caradapter laden als k een radio met bluetooth zou nemen.
Wat ik mij ook afvraag is als je je archos via bt zit te streamen, en k wordt gebeld op mn tel. met ook bluetooth, gaat dat dan nog wel goed? ;) Kan de radio de telefoon dan tegelijk met de archos ontvangen?

• blacknoise
*bump* krijg k nog replies op mn vraag? hij stond zonet al weer helemaal onderaan de 1e pagina namelijk met nog 0 replies

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55
1. Als jij om 1:20 's nachts een vraag stelt, kan je verwachten dat er niet zo veel replies op komen...
2. Kicken is pas toegestaan na 24u

Antwoord op je vragen:
- usb -> BT gaat volgens mij niet lukken aangezien je op de archos daarvoor geen drivers kan installeren
- ja, die radio's leveren stroom via de usb-poort => 5v, 500mA

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 28-07-2006 14:48 ]

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Dit gaat dus nooit lukken he... Zo'n adapter heeft drivers nodig waar je archos alleen van kan dromen.
Gewoon een kabel ertussen, de USB in de radio geeft gewoon stroom

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• blacknoise
@ fire69: k verwacht niet dat mensen midden in de nacht direct gaan antwoorden hoor, maar de ochtend daarna zijn er toch mensen online op die kunnen antwoorden?
Maargoed voglende keer zal k 24 uur wachten als ik iets wil kicken, die regel wist ik nog niet.

Jammer van die adapter, hij zag er nog wel zo simpel uit... Ik dacht hij geeft gewoon t signaal door net als n gewoon stekker of kabel adaptertje oid. Drivers en codecs is echt archos zn zwakste punt. Dan wordt t dus gewoon usb.