Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MDA Vario+Tom Tom springt na 5 min. terug naar inlog WM5

Pagina: 1
Acties:

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11 13:58
Ik heb mijn MDA Vario netjes geupdate volgens onderstaande link.

http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/service/hardware_updates/mda_vario_update.aspx

Daarna heb ik Tom Tom 5.21 Navigator netjes geinstalleerd. Deze werkt perfect. Als ik onderweg ben springt na verloop van tijd het scherm van de Tom Tom (die de te rijden route weergeeft) over naar het inlogscherm van Windows Mobile 5. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Hoe kan ik dit wijzigen? Voor de update gebeurde dit namelijk nooit :( .

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

• kuka
Iemand een idee?

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-11 13:26

sphere

Debian abuser

Als je dan inlogt, draait tomtom dan nog? Is het niet gewoon een standaard windows screenlock?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 18:28

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Waar moet je in WM5 dan inloggen?

(Of bedoel je het standaard bureaublad?)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:35
In die update zit de AKU2 update van Microsoft (ook wel Messaging Security Feature Pack genoemd). Als je hiermee aansluit op een Exchange 2003 server met Service Pack 2 krijg je hiermee z.g. "push mail" functionaliteit. Binnen Exchange kun je echter ook een aantal security policy's zetten voor mobile devices. O.a. een minimale password lengte en een verplichte idle timeout.

Wij gebruiken dit op de zaak ook en hebben voor het TomTom probleem helaas nog geen oplossing gevonden. Het apparaat denkt dat hij idle is, omdat er geen toetsen worden aangeraakt, dus springt 'ie in lock-mode.

Als niet niet aan Exchange gekoppeld zit, kun je de automatische lock optie misschien ergens lokaal op je toestel uitschakelen?

• kuka
Inderdaad Tom Tom blijft gewoon actief. Na het inloggen is het scherm van Tom Tom weer direct zichtbaar. Tom Tom werkt ook nog gewoon.

Je dient weer in te loggen in het eigenaarsscherm van WM5 Ook na uitschakeling hiervan springt hij toch terug.

Het is niet de standaard screenlock van Windows. Deze heb ik allen uitgezet en nog springt hij terug na +/- 5-10 minuten.

Ik heb op 5-8 een aanvraag gedaan bij T-Mobile waar het probleem door veroorzaakt wordt. Op 10-8 krijg ik een mail dat de melding doorgestuurd is naar de technische dienst. Vandaag is het 16-8 en heb nog niks van T-Mobile vernomen. Het mag even duren.... :O

Pagina: 1