Toon posts:

Outlook vindt mail niet op orange pop server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort Orange ADSL en mijn Office Outlook 2002 vindt geen mail op de server pop.orange.nl .
Het rare is als ik Opera met precies de zelfde gegevens vul dan komt de mail gewoon binnen maar bij Outlook dus niet. Ik meerdere accounts (naar andere pop servers) in mijn Outlook zitten en deze werken wel gewoon.

Ik heb het account in outlook al eens verwijderd en weer opnieuw aangemaakt maar geen succes.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 23:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er geen reet van ik heb inmiddels nog een extra pop account aangemaakt bij Orange maar ook hier lukt het niet om de mailbox te legen met Outlook. :(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
de gebruikte windows versie is niet toevallig met nlite bewerkt voor de installatie :? (en een paar outlook express dll's verwijderd ;) )

Outlook 2003 op XP SP2

[ Voor 27% gewijzigd door Zwelgje op 30-07-2006 19:00 ]

A wise man's life is based around fuck you

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat krijg je voor foutmeldingen dan in Outlook als het niet binnen komt? Wat gebeurt er precies en waar gaat het mis? Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door. Geef ook nog even de info uit je eventlogs als daar nog wat relevants in staat.
Heb je misschien Norton draaien? http://support.microsoft.com/kb/318790/en-us
Of misschien een andere antivirus met plugin in Outlook die de boel in de war gooit? Bijvoorbeeld omdat je een andere mailhost gebruikt oid?
En heb je wel Office SP3 en alle Windowsupdates? Welke versie van Windows gebruik je?

Verder even een tikje van Client Software Algemeen naar Officesuites en -software, omdat we Office al weer een tijdje daar bespreken :P

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 30-07-2006 19:14 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Zwelgje schreef op zondag 30 juli 2006 @ 18:58:
de gebruikte windows versie is niet toevallig met nlite bewerkt voor de installatie :? (en een paar outlook express dll's verwijderd ;) )

Outlook 2003 op XP SP2
Nee niet, ik heb ook nog nooit problemen gehad met outlook heb zelfs vaak meerdere popserver gehad en ook in de zelfde outlook draaiende gehad. Er zitten nu 6 andere popaccounts in mijn Outlook welke wel prima werken.
sanfranjake schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:14:
Wat krijg je voor foutmeldingen dan in Outlook als het niet binnen komt? Wat gebeurt er precies en waar gaat het mis?
Ik krijg helemaal geen foutmeldingen het lijkt wel als of alles gewoon goed werkt, er komt alleen geen mail binnen terwijl die er wel is, via webmail kom ik er wel in en kan ik de mail zien en lezen.
Heb je misschien Norton draaien? Of misschien een andere antivirus met plugin in Outlook die de boel in de war gooit? Bijvoorbeeld omdat je een andere mailhost gebruikt oid?
En heb je wel Office SP3 en alle Windowsupdates? Welke versie van Windows gebruik je?
Ik draai XP SP2, Outlook 2003 SP3, McAfee virusscan en firewall. McAfee heb ik ook al eens uitgezet maar dit hielp niet.