Hoi,
wanneer ik mijn computer opstart krijg ik, na het balkje dat van links naar rechts gaat, dit te zien:
Maar nu is het zo dat mijn computer gewoon bij die melding blijft hangen en verder niks meer doet. Als ik de computer daarna reset werkt het meestal wel weer gewoon. Ik heb 1 keer gehad dat ik de melding 2 keer achter elkaar kreeg. Weet iemand hoe ik hiervanaf kom? M'n ouders vinden het namelijk niet zo leuk.....
OK, NU VRAAG 2
Ik weet niet precies waar mijn vader mee bezig was, maar ik kwam thuis en de op het beeldscherm stond dit:
Na een reset scheen hij 't weer gewoon te doen, maar wanneer ik inlogde kreeg ik deze melding:
winlogon.exe
wanneer ik mijn computer opstart krijg ik, na het balkje dat van links naar rechts gaat, dit te zien:
Ik heb namelijk met nLite ingesteld dat ik meer melding wou krijgen om te weten waar Windows mee bezig was.Bezig met uitvoeren van: C:\Windows\system32\wlnotify.dll
Maar nu is het zo dat mijn computer gewoon bij die melding blijft hangen en verder niks meer doet. Als ik de computer daarna reset werkt het meestal wel weer gewoon. Ik heb 1 keer gehad dat ik de melding 2 keer achter elkaar kreeg. Weet iemand hoe ik hiervanaf kom? M'n ouders vinden het namelijk niet zo leuk.....
OK, NU VRAAG 2
Ik weet niet precies waar mijn vader mee bezig was, maar ik kwam thuis en de op het beeldscherm stond dit:
Weet iemand hoe dit komt?STOP: c000021a {onherstelbare systeemfout}
Het systeemproces Windows Logon Process is onverwacht afgebroken
met de status 0xc0000005 (0x00000000 0x00000000).
Het systeem is afgesloten.
Na een reset scheen hij 't weer gewoon te doen, maar wanneer ik inlogde kreeg ik deze melding:
winlogon.exe
De handtekening van de fout:Er is een fout in winlogon.exe opgetreden. Dit programma is afgesloten.
Deze fout is opgetreden op 27-7-2006 om 22:48:31.
Vertel Microsoft over dit probleem.
blablabla.
Enig idee hoe deze fout is ontstaan?szAppName : winlogon.exe szAppVer : 0.0.0.0 szModName : ntdll.dll
szModVer : 5.1.2600.2180 offset : 000111de
[ Voor 3% gewijzigd door job_h op 28-07-2006 11:40 ]