[Win2000] Routering en RAS-service probleem

Pagina: 1
Acties:

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-01 18:49
Als ik de service opstart lijkt alles goed te gaan, maar als ik in het logboek kijk, zie ik deze melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Type gebeurtenis:   Fout
Bron van gebeurtenis:   RemoteAccess
Categorie van gebeurtenis:  Geen
Gebeurtenis-ID: 20106
Datum:      27-7-2006
Tijd:       19:59:50
Gebruiker:      n.v.t.
Computer:   URANUS
Beschrijving:
Kan interface Intern niet toevoegen met Routerbeheer voor protocol IP. De volgende fout is opgetreden: De parameter is onjuist.

Gegevens:
0000: 57 00 00 00               W...

Ook lukt het me niet om de service opnieuw te configureren. Als ik de service uitschakel op deze manier, dan geeft hij een melding dat de configuratie verloren gaat, en daarna een dialoogje dat ik even moet wachten. Als ik vervolgens nog een keer rechtermuisknop doe (Ook na vernieuwen/opnieuw starten van dat scherm) dan krijg ik precies hetzelfde menu'tje, terwijl als ik bij services kijk, hij duidelijk is uitgeschakelt.
Het is dus onmogelijk voor mij om een nieuwe configuratie aan te maken omdat ik niet "Routering en RAS configureren en Inschakelen" aan kan klikken. Het aanpassen van de configuratie is ook niet mogelijk, want als ik dubbelklik op de server (als die ingeschakelt is) dan krijg ik enkel een leeg schermpje.

Ik hoop dat iemand misschien weet hoe ik de configuratie kan resetten, of eventueel uit het register kan halen?

Edit: Laat maar, het systeem geeft opeens op andere plaatsen ook vreemde errors en is instabiel, dus ik doe een reinstall. Topic mag gesloten worden dus.

[ Voor 7% gewijzigd door OppFox op 27-07-2006 21:43 ]