Toon posts:

[XP] Windows kan stuurprogramma's niet installeren*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vaag probleem en ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Windows XP wil geen stuurprogramma's installeren. Hij herkent de apparaten wel, bijv. een MP3 speler, een ipod, een externe harde schijf, een webcam, maar hij geeft bij al die apparaten een uitroepteken. Hij zoekt wel naar de stuurprogramma's, maar kan ze nergens vinden. Daarna krijg ik het scherm: 'het stuurprogramma kan niet geinstalleerd worden'. Ik heb USB 2.0 aansluitingen en daar ook de drivers van. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderd

moet je zelf een driver hebben he , bijvoorbeeld een cd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 19:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat kan het probleem niet zijn. Hij installeert gewoon geen enkele driver. Die drivers staan al op mijn pc, want die apparaten hebben het altijd gedaan. Voorbeeld: mijn webcam deed het altijd. Heb hem losgekoppeld en weer erin gedaan -> nu kan windows geen stuurprogramma meer vinden. Het geld ook voor niet-usb apparaten, bijv. een cd-brander.

Verwijderd

oeps dan is veel meer aan de hand, ben bang dat je alles opnieuw moet installeren. om dit uit te zoekken ben je veel tijd kwijt, dan een nieuwe install das, 1 uur werk, maar het kan ook nog iets anders zijn, dat je mb dood aan het gaan is, hoop het niet voor je.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-03 22:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Alles opnieuw installeren is wel erg radicaal he ;)
Klinkt allemaal als een probleem met USB-massaopslag. Haal al die apparaten met een uitroepteken eens weg uit je apparaatbeheer en reboot dan eens. Vervolgens opnieuw aansluiten, kijken of ie dan meer wil :)
Wat ook nog wel eens wil helpen (neem aan dat je XP gebruikt) is SP2 er opnieuw overheen zetten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)