Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Tijdens mijn vakantie in Noorwegen wilde ik m'n Vodafone prepaid beltegoed checken. Ik wist de precieze code niet meer, en heb toen iets van *100# ingetoetst. Op m'n display kwam te staan "aanvraag wordt behandeld", maar er gebeurde daarna niks. Later kwam ik de juiste code tegen (*101#), en ik kreeg m'n beltegoed te zien.
Mijn vraag is of die foutieve code nu iets heeft geactiveerd (bijv van die Nokia codes waarmee je je signaal kunt oppeppen enzo).

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 15:02
"Aanvraag wordt behandeld" betekend dat er een verzoek naar je provider is verstuurd.
Als er geen antwoord op is gekomen lijkt het me een niet bestaande opdracht.

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:13
*100# doet volgens mij niets met je foon/prepaid, heb ik ook wel eens per ongeluk ingetoetst...

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
mcandor schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:33:
*100# doet volgens mij niets met je foon/prepaid, heb ik ook wel eens per ongeluk ingetoetst...
Het doet niks met je telefoon idd. Het is een opdracht die je geeft aan het netwerk. Aangezien het netwerk de code niet herkent, is er ook niks verandert :)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11 15:37
Zolang je niet per ongeluk "Kelly aan" SMS't naar 2424 zal het allemaal wel meevallen :+

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.