Toon posts:

pctv 55e (usb) ir probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi beste forummers,

Enkele weken geleden heb ik een nieuwe pctv 55e (USB device) kaart gekocht(met multimedia center software). Krijg je er ook een leuke afstandbediening bij....Als die het zou doen.

Om jullie de correspondentie met pinnacle te besparen hier het probleem in het kort(deze is echt lang geloof me) :/ :
Wanneer alles is geinstalleert en het juiste type a.b. is geselecteerd en ik naar het test progje ga om te kijken of er een ir signaal wordt ontvangen krijg ik nul response.
(de groene ledjes in dat progje zouden groen moeten oplichten maar dat doen ze dus niet)
De irled van de a.b. is gecheckt met een digicamera en is oke....de ontvanger heb ik met een voltmeter gemeten en die veranderd ook wanneer er een signaal wordt verstuurd. Alleen de software lijkt niet te reageren.
Het is al het tweede apparaat(eerst had ik een 50e maar die deed het helemaal niet) en ik heb ook al een andere(wel het zelfde type) a.b. geprobeert. Helaas zonder resultaat.
Ook heb ik de nieuwste software geinstalleerd.

Mijn vraag1: zijn er mensen die dit zelfde probleem hebben?
Vraag 2: Wie weet een oplossing voor dit probleem?

Oohja niet geheel onbelangrijk... de kaart is aangesloten op een ASUS a6k (z92k) notebook met xphome. De ir ontvanger van de laptop heb ik ook al uitgezet. (MIsschien inteferentie..maar ook dit hielp niet)

Pinnacle is bereid mij te helpen maar zijn langzaam...ze zouden mij een nieuwe a.b. sturen...maar niks binnen gekregen.(ondanks dat ik en zij concludeerde dat het daar waarschijnlijk niet aan lag) Laatste keer dat ik ze via de support-chat sprak moest ik mijn email geven en zou ze mij binnen twee werkdagen helpen....momenteel zit ik op dat mailtje te wachten.

Vriendelijk dank voor de aandacht en eventuele hulp,

Christopher Witmer

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Is er echt niemand die hier iets mee kan?
(gezien de omvang van dit forum en mijn ervaring hier gaat het meestal sneller)
Met gedult wacht ik af.

Christopher