Ik heb een JVC LCD-TV (type: LT-26S60b). Op zich prima tevreden mee. Alleen is er één ding best irritant: je kijkt een tijd naar een bepaalde zender en schakelt over naar een andere zender kijkt daar naar Teletekst. Dan zit de Teletekst-pagina van de vorige zender door de pagina waar naar aan het kijken bent.
Voorbeeldje: ik kijk een tijdje naar RTL4, schakel over naar NED2 en roep pagina nieuws-index 101 van TT op (met veel lege regels). Dan verschijnt de pagina wel, maar op de plek waar lege regels zouden moeten komen, staan nu de regels die op pagina 101 van RTL4 stonden.(ik had op RTL4 geen TT gekeken)
Kortom, een onleesbare brij.
Iemand een idee hoe je kunt forceren dat de pagina ververst wordt? (een knopje ofzo dat ik nog niet ontdekt heb?)
Opnieuw oproepen helpt in ieder geval niet.
Voorbeeldje: ik kijk een tijdje naar RTL4, schakel over naar NED2 en roep pagina nieuws-index 101 van TT op (met veel lege regels). Dan verschijnt de pagina wel, maar op de plek waar lege regels zouden moeten komen, staan nu de regels die op pagina 101 van RTL4 stonden.(ik had op RTL4 geen TT gekeken)
Kortom, een onleesbare brij.
Iemand een idee hoe je kunt forceren dat de pagina ververst wordt? (een knopje ofzo dat ik nog niet ontdekt heb?)
Opnieuw oproepen helpt in ieder geval niet.