photostitch niet te verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 581 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
ik probeer mijn canon zoombrowser en photostitch te installeren (opnieuw) nadat er een tijd terug wat fout is gegaan.

uiteindelijk bleek dat alleen zoombrowser is geinstalleerd en de rest niet werkt. ik heb dus alles geuninstalled en als dat door vele foutmeldingen niet lukte handmatig verwijderd door te map weg te halen.

ik krijg nu echter elke keer de melding als ik photostich wil installeren dat photostitch nog op de computer staat. hij stond er al niet bij bij de add en remove programs.

ik weet niet hoe ik de verwijzing ernaar kan verwijderen. had ook al in het register local machine de map photostich verwijderd zonder resultaat

wie helpt me?

Verwijderd

Het zou kunnen dat bepaalde processen opgestart worden met windows, deze kun je dan uitvinken dmv start>>uitvoeren>>msconfig en onder tab "opstarten" de vinkjes weg te halen van de processen die aan het programma gekoppeld zijn.
Mogelijk kun je dan het programma opnieuw installeren eventueel in repair modus?!?, maar ik ben niet bekend met het programma.
Wat je misschien ook kunt proberen is control + alt + del te drukken en in de taakbeheer onder processen te kijken of daar nog processen draaien.

• Carnagy
hij draait niet dus daar ligt het probleem niet. het is volgens mij echt een registervermelding of iets dergelijks.

/edit

ik bedoel dus dat er geen actieve processen draaien. ergens in mijn pc staat een vermelding dat photostitch er nog op staat. ik wil dat weg krijgen. repairen lukt niet want de install cd heeft dat niet. 't progje staat nergens in add / remove software

en de map is helemaal leeg.

wie helpt me?

[ Voor 58% gewijzigd door Carnagy op 28-07-2006 14:55 ]

• Carnagy
een beleefd kickje.

ik ben op zoek geweest naar google of er misschien programmas zijn maar ik kan niks vinden.

• Carnagy
niemand?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Probeer eens handmatig alle verwijzingen naar PhotoStitch in je register te verwijderen (maak van tevoren wel een backup), en verwijder daarna de map in je Program Files de Photostitch map. Eventueel kan je ook in je Application Data kijken of daar nog dingen zijn overgebleven. :)

Signature

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 01:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Deinstalleer de andere Canon software en zoek daarna in je register naar achtergebleven Canon verwijzingen. En ruim dit op.
Ik zit nu niet thuis, en heb dus geen toegang tot mijn Canon software, anders zou ik even in mijn eigen register kunnen kijken.

Of zoek een regcleaner.

Of download de nieuwste update voor de Zoombrowser en installeer deze, misschien fixt die rest meteen ook.

This footer is intentionally left blank

• Carnagy
Regcleaner heeft geholpen. De installatie loopt elke keer vast en daardoor is denk ik het reg bestand kapot gegaan. bedankt voor jullie hulp!
Pagina: 1