Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
als je 133 geheugen hebt kun je het met fsb verhogen proberen, maar de meeste amd chips vinden dan niet zo. in dat geval unlocken en multiplier aanpassen
kwestie van proberen dus, als hij bji jou 133 fsb trekt, lekker laten staan, zo niet, unlocken en gaan!
kwestie van proberen dus, als hij bji jou 133 fsb trekt, lekker laten staan, zo niet, unlocken en gaan!
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Ja en hier raak je mij dus kwijt. De meeste AMD-chips trekken dit niet.......hoe zit het dan met z'n 200 MHz FSB. Is dit gewoon helemaal niet zo of zit 't anders?
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.
nee, die 200 mhz is niet de snelheid waarop het geheugen draait, maar het dubbele (soort ddr)
dus 100 > 200 fsb voor cpu en 133 > 266
weet je meteen waarom de meeste amd's het niet zo leuk vinden, 10Mhz meer fsb betekend voor de cpu 20Mhz meer...
weet je meteen waarom de meeste amd's het niet zo leuk vinden, 10Mhz meer fsb betekend voor de cpu 20Mhz meer...
Verwijderd
Ehm...
Geheugen loopt toch al op 133?
ik zoud de multiplier unlocken, toch een stuk veiliger...
Geheugen loopt toch al op 133?
ik zoud de multiplier unlocken, toch een stuk veiliger...
Enne nog ff die vraag over de PCI clock, kan het nou veel kwaad of niet 33 -> 40 MHz?Op zondag 28 januari 2001 10:42 schreef Willem2 het volgende:
nee, die 200 mhz is niet de snelheid waarop het geheugen draait, maar het dubbele (soort ddr)
* Die 100 die ik zie staan is dus de snelheid waarop m'n geheugen draait en niet de interne FSB van de CPU, die dan dus wel 200 is?
* Als ik 'm naar 133 MHz zet, wordt m'n FSB van CPU 266 MHz?
fsb op 133 zetten. Als het werkt --> feestje geven
Werkt het niet ---> je duron unlocken (zie search) en de MP iets verlagen zodat ie wel werkt. Je kunt dan ook proberen een fsb boven de 133 te draaien. Ik heb zelf noname pc133 geheugen en dat draait gewoon op 140 mhz.
Als je niet al te veel wil doen. gewoon proberen hoe hoog de fsb wil...
Wil je er wat meer werk van maken. mp unlocken. dan die verlagen. de fsb zo hoog mogelijk en dan kijken of de mp weer iets omhoog wilt.
Werkt het niet ---> je duron unlocken (zie search) en de MP iets verlagen zodat ie wel werkt. Je kunt dan ook proberen een fsb boven de 133 te draaien. Ik heb zelf noname pc133 geheugen en dat draait gewoon op 140 mhz.
Als je niet al te veel wil doen. gewoon proberen hoe hoog de fsb wil...
Wil je er wat meer werk van maken. mp unlocken. dan die verlagen. de fsb zo hoog mogelijk en dan kijken of de mp weer iets omhoog wilt.
Geen inspiratie
nou, meeste pci kaarten trekken 40Mhz wel, maar het is wel 25% boven de pci bus specificatie..
kan je een kaartje kosten, maar meestal merk je al wel voor die tijd dat het fout gaat (vage fouten ed.)
als je aan de veilige kant wilt zitten, unlocken en multiplier opvoeren.
kan je een kaartje kosten, maar meestal merk je al wel voor die tijd dat het fout gaat (vage fouten ed.)
als je aan de veilige kant wilt zitten, unlocken en multiplier opvoeren.
Als jij je FSB op 133 zet . dan draait je duron 750 dus op 133x7,5=997,5
Maar je weet niet zeker of ie dat haalt. Dus gewoon proberen.
ik heb nog een ouder moederbord. asus a7v.
fsb is 105 mp is 9,5 mijn geheugen draait op 105+33 is 138 mhz (volgens sisoft sandra 140)
Maar je weet niet zeker of ie dat haalt. Dus gewoon proberen.
ik heb nog een ouder moederbord. asus a7v.
fsb is 105 mp is 9,5 mijn geheugen draait op 105+33 is 138 mhz (volgens sisoft sandra 140)
Geen inspiratie
Pagina: 1