Toon posts:

[PHP/MySQL] Uiteenlopende gegevens in database zetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tabel met daarin alle producten met bijbehorende eigenschappen die verkocht worden op de website die ik bouw.
De bedoeling is dat wanneer een order door een bezoeker wordt gedaan, de bezoeker zijn/haar gegevens kan achterlaten. Een bezoeker kan zijn NAW-gegevens achterlaten, deze worden opgeslagen. Daarnaast worden ook de producten die hij heeft besteld opgeslagen (bij sommige bezoekers is de lijst van bestelde producten natuurlijk langer dan bij andere bezoekers). Mijn vraag is nu hoe ik die koppeling kan doen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alle gegevens worden opgeslagen?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-02 12:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

:? Waar zit het probleem? Normaliseren met relaties en / of constraints leggen lijkt de oplossing?

[ Voor 11% gewijzigd door gorgi_19 op 27-07-2006 17:24 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Door een genormaliseerd databaseontwerp te maken en te implementeren in een database, die je aanspreekt met een PHP-script. Hoe anders? :? Dit alles is nog veel te vaag; hoe het moet staat in elke basiscursus over database (al dan niet in combinatie met PHP). Als je met een concreet probleem zit kun je hier altijd een topic openen, maar op het moment lijk je er nog veel te weinig eigen inzet in gestoken te hebben. Dicht dus. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.