Ik zit met het volgende probleem: Ik heb hier een gebruiker waarvan haar achternaam veranderd is. Nu heb ik bij de gebruiker in AD op de server alle achternamen veranderd. Maar als je bij de gebruiker nu wilt mailen en je wijst het adres aan dan komt er toch nog de oude achternaam in te staan. (ik geloof trouwens dat dit mailnickname heet). Weet iemand hoe je deze mailnickname kunt veranderen.
Normaal is dit niet zo'n probleem maar het is de achternaam van haar ex. Ik heb al verschillende fora's afgestruind maar nog niks concreets kunnen. Ook op technet en tweakers niet. Ook heb ik ergens gelezen dat je het kon doen via ADSIEDIT.exe. Deze procedure helemaal gevolgd maar zelfs daar staat de mailnickname op de nieuwe. Kan iemand mij hier mee helpen.
Normaal is dit niet zo'n probleem maar het is de achternaam van haar ex. Ik heb al verschillende fora's afgestruind maar nog niks concreets kunnen. Ook op technet en tweakers niet. Ook heb ik ergens gelezen dat je het kon doen via ADSIEDIT.exe. Deze procedure helemaal gevolgd maar zelfs daar staat de mailnickname op de nieuwe. Kan iemand mij hier mee helpen.