Waar komen mijn bezoekers opeens vandaan?

Pagina: 1
Acties:

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-02 14:23
Ik heb een website waar ik gemiddeld zo'n 100 unieke bezoekers per dag heb. Nu schieten de bezoekersaantallen opeens heel hard omhoog naar de 300. Normaal kan ik bij Checkstat zien waar ze vandaan komen, maar ik zie nu geen verandering (lees: geen nieuwe websites) bij de herkomst (Refferers).

Hoe kan ik erachter komen waar deze bezoekers opeens vandaan komen?

Ik heb 'm in dit forum gezet omdat ik denk dat het wel met een script kan.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

wat staat er in je logs?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-02 15:04
Je kan natuurlijk met een script geen bedoelingen van klanten uitlezen.
ga voor jezelf eens na of er ergens geadverteerd is voor jouw website of is er iets veranderd in de wijze waar je vanaf andere websites gelinkt word???

• Ad Hox
Nope, ik heb een aantal link-traders en daar krijg ik gewoon mijn dagelijkse bezoekers van. Ik denk zelf dat het van een weblog afkomt, aangezien dat ook een beetje de trend van mijn website is (en dat is al vaker gebeurt).

Ik zou alleen willen weten welke website. Waar kan ik die logs vinden?

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-02 16:44
Het is hier niet de HK!

[ Voor 88% gewijzigd door BtM909 op 27-07-2006 14:56 ]

Verwijderd

Nu weet ik niet waarmee je jouw bezoekers meet maar een fatsoenlijke teller, die ook meestel bij je hosting geleverd is zoals Awstats of WebAlizer, kan je kijken naar Reffers, dat zijn sites waar bezoekers afkomen.

• Ad Hox
Zoals ik al zei, die heb ik ook wel. Alleen staan er nu geen nieuwe refferes tussen. Alleen de top 25 maar die staat al een tijdje hetzelfde, dat zijn mijn link-trades

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
danm komen ze dus daar vandaan ! meestal liegen die programma's niet echt !
( kijk je niet toevallig bij website hits van en plaats unieke bezoekers ? )

meld je anders ff voor Google stats... beste freeware stats proggie wat ik ben tegen gekomen.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:14

Croga

The Unreasonable Man

De kans is er natuurlijk altijd dat je link partners op één of andere manier veel meer verkeer krijgen, waardoor automatisch ook de clickthroughs omhoog gaan. Wellicht eens bij je link partners navragen?
Pagina: 1