[WIN98] beheerdersinstellingen

Pagina: 1
Acties:

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:34
Jawel jullie zien het goed, een win98 vraagje. Ik ben op zoek naar een stukje software dat het mogelijk maakt een beheerdersfunctie in win98 in te stellen en een gewone gebruikersfunctie. Op deze manier kan niet elke jandoedel software installeren en blijft de boel een beetje schoon. Ik heb het niet in de standaardmogelijkheden van win98 kunnen vinden, misschien kunnen jullie me op weg helpen?

Alvast bedankt

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:39
Naar ik weet bestaat dat niet :P Behalve een upgrade cd naar windows xp dan ;).

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:11

lier

MikroTik nerd

Je had ook policies in Windows 98, ik zal even opzoeken hoe het daar heet (als dat anders heet...)

Verhip, in 1 keer goed: Windows 98 policies

[ Voor 42% gewijzigd door lier op 27-07-2006 12:29 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Wel eens gewerkt met policies in 98? Is lek als een mandje. ZOu een upgrade XP of desnoods windows 2000 overwegen.

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:34
maar daarvoor heb ik de licenties niet en ik zit op een studentenverening waar alles nog wel netjes legaal gebeurt. En dat het zo lek als een mandje is maakt niet uit, het is meer dat het afschrikt en dat mensen er niet van alles op kunnen zetten

Verwijderd

Ja dan kom je een eind met policies. Maar als je student bent dan kan je toch goedkoop aan software komen via slim bijvoorbeeld? Zijn speciale studentenlicenties en die zijn erg goedkoop.

• Big-R
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
nielsl schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 12:24:
*knip
blijft de boel een beetje schoon.
*knip
Al aan een deepfreeze oid gedacht, dan kan je installeren wat je wilt, na een reset is het weer weg.

Greetz Big-R

Pagina: 1