Toon posts:

Nieuwe videokaart... vervanging voor TI 4600??

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Kheb een AMD 3400 64 bit processor en 512 mbtjes werkgeheugen + een TI 4600.. Dit kan maximaal DX8 aan zodat ik niet kan zien hoe mooi de HL2 source engine werkelijk is.

Wat voor videokaart kan ik voor 200 euro kopen die goed bij mijn systeem past?

Ik heb tot nu toe altijd Nvidia gekocht, maar ATI is ook welkom. Zit ook te denken aan een beetje extra geheugen er bij gezien de laad tijden in HL2.

Thx alvast!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een gigabyte extra geheugen kan geen kwaad, met het oog op bv. Battlefield 2 :)

Voor de rest hangt het af hoe lang je met je systeem wilt doen, ik raad aan nu een tussenkaart en dan in 2007 iets nieuws kopen. Dus nu lekker goedkoop uit met een 7600GS of X800Pro en dan in 2007 toeslaan want dan zijn die kaarten alláng niet meer krachtig genoeg :)

Check dit btw eens ;)

Verwijderd

Wachten op DirectX 10, als je nu echt een videokaart wilt zou een 7600GS/GT, 6600GT een goede oplossing zijn voor half-life 2. Half-life 2 is immers meer processor gericht, toen ik overstapte van een 2600XP+ naar een 3000AMD64+ had ik ongeveer 30 - 80 FPS verschil. En iets meer geheugen (512MB, 1GB extra) is ook wel een must.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Dit is een schoolvoorbeeld hoe hier niet te posten. Probeer zelf eens flink op onderzoek uit te gaan.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.