Toon posts:

Tool voor automatisch zoeken van cd covers bij mp3?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.638 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een behoorlijke collectie mp3's en maar helaas bijna allemaal zonder covers.

Ik vraag me af of er een programma bestaat dat vauit de tags de juist cover er automatisch bij kan zoeken en vervolgens opslaan. Bestaat zo'n dergelijk programma?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-12 18:36
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 11:54:
Ik heb een behoorlijke collectie mp3's en maar helaas bijna allemaal zonder covers.

Ik vraag me af of er een programma bestaat dat vauit de tags de juist cover er automatisch bij kan zoeken en vervolgens opslaan. Bestaat zo'n dergelijk programma?
http://www.mp3tag.de/en/ is om te taggen maar kan ook covers erbij zoeken volgens mij

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-12 17:38

DeTeraarist

#Boots2Asses

Inderdaad, gisteren toevallig die optie gevonden [en ik gebruik het al een jaar of wat =/]. In het menu FreeDB vind je de optie Amazon, alwaar hij de tracklist en de cover kan downloaden.

Daarnaast is het ook nog eens een prima tagger waar je niet voor hoeft te betalen.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-12 20:12

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

tag&rename kan Amazon doorzoeken en automatisch toevoegen, werkt wel handig.

Verder gebruik ik voor Itunes Itunes art importer die het dan in Itunes toevoegt, werkt sneller dan tag&rename...

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_gadget op 27-07-2006 17:57 ]

Verwijderd

Album Cover Art Downloader bevalt me ook wel. Net al alle applicaties niet altijd even succesvol, maar je kunt toch zonder veel moeite de meeste covers eenvoudig automatisch zoeken en laten toevoegen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op deze manier is het vragen om warez en dat lijkt me niet de bedoeling. Daarom sluit ik dit topic.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.