Wat is een goed mobo voor een TB 1000 mhz?
En wat maakt het uit hoe hoog de bussnelheid van het mobo is voor de processor?
Verwijderd
Verwijderd
Nee dat is waar, maar dan kan hij toch alsnog een bord met de KT133A nemen?Op zondag 28 januari 2001 09:35 schreef HlpDsK het volgende:
Lees de reviews. Ik heb er redelijke dingen over gehoord, maar de details van dat board ken ik niet.
Ik zie een 'a' in de naam daar .. let er wel op dat je geen KT133A chipset hebt, want die is eigenlijk voor Tbirds met een 133 Mhz FSB. Jij krijgt je 100 Mhz FSB Tbird echt
niet op 133 FSB ..
Verwijderd
Als je (1) heeeeel veel geluk hebt en (2) een hele zware koeler gebruikt. (Peltier + water of zo)Op zondag 28 januari 2001 09:37 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar dan kan hij toch alsnog een bord met de KT133A nemen?
En hij kan hem wel op 133 krijgen, maar dan moet ie wel de multiplier verlagen.
Volgens mij heb jij extreme pech. Moet volgens mij toch wel verder komen.Op zondag 28 januari 2001 16:31 schreef HlpDsK het volgende:
Ik krijg me 900 op 1000 en dan is de koek al op.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Alles behalve Abit, okeejz, ik heb maar 2x een moederplank van Abit moeten installeren, en dat was 2x doffe ellende (1x verkeerd component op de BP6 waardoor hij constant hangt, andere ABIT KT7 gewoon zwaar instabiel).Op zondag 28 januari 2001 09:21 schreef Ro2 het volgende:
Wat is een goed mobo voor een TB 1000 mhz?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.