Toon posts:

GT - Account verwijderen !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Ik ben nu tijdje geregistreerd hier via het e-mailadres van me werk. Zelf heb ik enkel en alleen een hotmail account. Maar ik heb gezien dat je hiermee niet mag posten.
Dus nu wil ik graag weten hoe ik mijn account kan verwijderen, omdat ook mijn e-mail adres word verwijderd op me werk en ik terug ga naar school.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

die eis geldt alleen bij het registreren, na de registratie mag je je adres veranderen naar een hotmail.com adres als je dat graag wilt, ik zie dus geen reden om je account p slot te zetten? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op Tweakers.net wordt er per persoon één account toegestaan. Het registreren van meerdere accounts is niet toegestaan. Ik weet niet waar je het idee vandaan hebt dat je niet met een Hotmail-account mag posten? Het enige wat niet kan met een dergelijk account is het aanmaken van een account. Voor de rest kan je Hotmail, Yahoo etc wel als e-mail adres te gebruiken nadat je je geregistreerd hebt met bijvoorbeeld je providermailadres.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ja ik heb net me adres gewijzigd.
Nee hing me iets van bij omdat ik percee via me werk e-mailadres moest aanmelden en niet via me hotmail. Maar dan is het zo weer goed en kan ik weer lekker Tweakeren :)

Dankjewel !