Broadcasts naar 6x 40` LCDs over LAN

Pagina: 1
Acties:

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
We zitten met het volgende,

6 maal 40inch LCDs waaraan elk nu een werkstation hangt met kb en muis ( voor de reboots, auto login is ten strengste verboden in deze organisatie.)

Op elk van deze schermen komen verschillende meldingen te staan dus klonen vanaf 1 is geen optie.
Nu will ik dat ik vanaf 1 plek de input geregeld word, opt moment doen we dat door in te loggen op een netmeeting session en simpelweg de desktop te sharen. De mensen die netmeeting kennen weten dat dit uiterst onhandig is en voor elk session nu een apart ip/hostname/wachtwoord is.

Ik zat zelf te denken aan een KVM over IP oplossing maar deze zijn nou eenmaal prijzig. Weet iemand een andere oplossing ? ik weet dat bijv RealVNC echt ideaal zou zijn maar 3rd party software is ook moeilijk om goedkeuring voor te krijgen, wellicht dat windows (xp) standaard zo een solution heeft ?

Mvg

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-02 21:35
Afhankelijk van de informatie zou ik voor een apache-php server centraal en full screen browsers op de pc's gaan.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Inderdaad is een webserver een prima oplossing voor verschillende data. Wil je ook remote control.... gebruik dan gewoon de ingebouwde functionaliteit van winXP, remote desktop. Werkt op zich prima.

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
Webserver is helaas geen optie.

Remote desktop kun je volgens mij niet echt handig gebruiken in zo een situatie ?

Ik heb het net ff getest. Ik log in op remote, LCD gaat op zwart zodra ik beeld krijg, als deze terug flitst zijn mijn wijzigingen er wel maar de laatste window scenario verschijnt op de LCD zodra hij weer beeld geeft, oftewel mijn wijziginigen staan op de achter grond.

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Topicstarter
Verder niemand een idee ?

:(