Ik ben op zoek naar een tool waarmee ik rauwe text in een PST kan importeren. Wat achtergrond: We hebben een zeer oud mailsysteem (Pegasus/Mercury) wat we naar Exchange om willen zetten. Ik heb inmiddels een eenvoudige manier om de mail als rauwe text te kunnen exporteren(kleine Delphi app die de attachment files als MIME integreert in de berichten, en daarna de folder op integriteitsfouten checkt), maar nog niets om iets te kunnen importeren in PSTs.
Wat wil ik uiteindelijk? Importeren in een PST waarbij ik alleen berichten en de folder structuur bewaar. Geen address book en andere meuk.
Ik heb me helemaal rot gezocht op google en andere crawlers... ik begin te geloven dat zo'n component niet bestaat.
Als het bestaat voor een andere taal (Visual C, Borland C) heb ik nog steeds interesse...
Wat wil ik uiteindelijk? Importeren in een PST waarbij ik alleen berichten en de folder structuur bewaar. Geen address book en andere meuk.
Ik heb me helemaal rot gezocht op google en andere crawlers... ik begin te geloven dat zo'n component niet bestaat.
Als het bestaat voor een andere taal (Visual C, Borland C) heb ik nog steeds interesse...
[ Voor 10% gewijzigd door Aetje op 27-07-2006 04:24 ]
Forget your fears...
...and want to know more...