CD, CDRW en geluidskaart?

Pagina: 1
Acties:

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:55
Ik heb mijzelf laatst een Plextor 12/10/32 brander aangeschaft :) , en aangesloten op de geluidskaart. Mijn gewone CD-drive was daarop al aangesloten (ik heb 3 aansluitingen op de geluidskaart zitten, een ESS 1688 Audiodrive geluidskaart, en is ook nog eens half duplex, zodat ik geen gesprekken kan voeren met MSN Messenger :r ).
Maar nu het prbleem: als ik een audio-CD in één van de drives doe, krijg ik geen geluid! :( Als ik de andere drive loskoppel van de geluidskaart, krijg ik wel geluid :?

Ik wil toch alle twee de drives aangesloten hebben op de geluidskaart, hoe kan ik dit doen?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Kan je niet gewoon je audiocd's digitaal laten uitlezen? Dat kan je ergens instellen, je audio wordt dan gewoon gegrabd en gaat via je IDE/SCSI kabel je compu in, die het als geluid naar je geluidskaart stuurt.

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:55
And up.

Verwijderd

Inderdaad, cd speler & cd writer aansluiten op de geluidskaart, dat wil ik ook. Laatst heb ik nog een hele tijd zitten zoeken waarom ik geen geluid hoorde, totdat ik er na lang zoeken achter kwam dat m'n cd writer dus helemaal niet is aangesloten op de geluidskaart.:( (create live value). Mijn cd speler wel natuurlijk. Heeft er iemand positieve dan wel negatieve ervaringen? Waar moet ik op letten?