Toon posts:

[PHP] 100 x move_uploaded_file

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn bedoeling is om voor een onbepaald aantal talen een afbeelding naar de server te kopieren vanaf een post formulier, nu heb ik in zelf 4 talen om te testen nl,en,de,fr maar ik dacht er zijn nogal wat talen en stel dat er dus bijvoorbeeld 100 ofzo voorkomen,

Het overigs echt om een afbeelding in die taal van bijvoorbeeld producten met opschriften, vestigingsland etc verzin het maar, kortom dat wat niet "gegenereerd" kan worden met bijvoorbeeld php en fonts, die wil ik via deze weg uploaden,

ik gebruik de functie move_uploaded_file om een bestand van mijn pc naar mijn server te kopieren
code:
1
2
3
4
5
$naam = $_FILES['bestand']['name'];
if ([b]move_uploaded_file[/b]($_FILES['bestand']['tmp_name'], $naam)) 
{
      # Ok het bestand staat op de server...de rest kan later
}

Overigs heb ik al iets uitgebreids opgezet om te converteren en te snijden etc. Maar die dingen kan ik later wel afhandelen, als de bestanden allemaal op de server zijn aangekomen.

Maar kan ik het denken jullie in een keer runnen of moet ik bijv. sleep(1) gebruiken tussen door, iemand ervaring?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je kan dit zeker runnen in 1 keer

maar waarom zo? en waarom niet gewoon over de FTP?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
PHP:
1
2
3
<?php
echo $_FILES['bestand']['error'];
?>

en die vervolgens op php.net opzoeken?

EDIT: En heb jij zin om 100 files handmatig te selecteren per vakje? Ik niet hoor. :D

[ Voor 41% gewijzigd door Tanuki op 26-07-2006 22:44 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Verwijderd

Topicstarter
l0c4lh0st schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:44:
PHP:
1
2
3
<?php
echo $_FILES['bestand']['error'];
?>

en die vervolgens op php.net opzoeken?

EDIT: En heb jij zin om 100 files handmatig te selecteren per vakje? Ik niet hoor. :D
Ja hoe wil je het anders doen? Vanaf een een pc ergens, ik heb nooit een oplossing gevonden om bijvoorbeeld een hele map up te loaden, mappen kun je niet openen, en ie geeft ook niet echt toegang tot je lokale bestanden? Of zou ik dat met zip gebeuren kunnen doen, maar dan nog, dan moet de gebruiker gaan zorgen dat de namen kloppen, nu kun je gewoon kiezen, maar het gaat er even om als er veel talen gebruikt zouden worden, dat ik dan gelijk de juiste oplossing heb hier. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2006 22:50 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 22:48:
[...]

Ja hoe wil je het anders doen? Vanaf een een pc ergens, ik heb nooit een oplossing gevonden om bijvoorbeeld een hele map up te loaden, mappen kun je niet openen, en ie geeft ook niet echt toegang tot je lokale bestanden? Of zou ik dat met zip gebeuren kunnen doen, maar dan nog, dan moet de gebruiker gaan zorgen dat de namen kloppen, nu kun je gewoon kiezen, maar het gaat er even om als er veel talen gebruikt zouden worden, dat ik dan gelijk de juiste oplossing heb hier. 8)7
FTP...

Verder is dit iets dat je prima kan uitproberen door simpelweg even een testcase te maken waarin je het test. Ik zou het verder af willen raden om het op deze manier aan te pakken, maar goed, dat is het punt hier niet.

Anyway, gewoon zelf even uitproberen en kijken of het kan. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.