Ik vind het wel erg zielig dat je zo'n mooie shoot maakt (inclusief keurig voor ons geresizede plaatjes, dat zien we wat mij betreft ook te weinig!) en dat er niemand reageert, dus bij deze
Algemeen: Er zitten een aantal erg mooie, scherpe, leuke platen bij, maar ook een aantal mindere. Deze mening, gecombineerd met het feit dat een showcase maximaal 12 platen dient te bevatten (zie de
FGS Policy): ik zou een wat kleiner aantal selecteren, daar wordt de serie als geheel beter van, vooral ook omdat je nog weleens twee foto's hebt die best veel gemeen hebben.
Even foto voor foto dan maar, ofzo:
1. Erg mooi qua scherpte, houding, bokeh, misschien alleen iets krapper croppen?
2. 1 is beter

3. Kleuren zijn echt super, erg leuk. Origineel, dus, wat niet gemakkelijk is bij dierentuinfoto's.
4. Het "gezicht" is te donker, de rest is te licht, wat mij betreft.
5. Beetje saai, wellicht, verder niets op aan te merken.
6. Super! Echt heerlijke foto wmb.
7. Prima, gewoon leuk.
8. 7 is echt beter - de witte achtergrond stoort.
9. Wat een mooi moment! Mooie scherpte, ook! Dat maakt het wat ongelukkig afsnijden van zijn linkeroor meer dan goed

10. Niet geweldig; wel mooi scherp hoor, maar een beetje saai, en de achtergrond is niet onscherp genoeg vind ik.
11. Compositie & houding is leuk, maar hij is wel erg wit bij de "schouders". Maar goed, dat is altijd moeilijk.
12. Grappig, maar beetje saai.
13. Leuk moment, erg jammer dat de achtergrond zo overbelicht is.
14. Niet veel bijzonders, en ook overbelicht wmb
15. Prima, niet veel op aan te merken.
16. Leuk, hoewel niet bijzonder.
17. Mooie compositie!! Goeie foto dit.
18. De linker is prima, de rechter is erg jammer dat hij niet scherp en niet onscherp is (i.e. hij staat niet op de voorgrond, en niet op de achtergrond). Ik zou de volgende keer ze allebei scherp proberen te krijgen, of (wat waarschijnlijker is) als je er thuis achterkomt de rechter eraf croppen.
19. Standaard, maar goed uitgevoerd. Jammer dat het ding wat hij in z'n bek heeft zwaar overbelicht is. Maar de scherpte is echt

20. Doet me aan madagascar denken

De kleuren zijn super, en ook erg leuk dat ze allemaal dezelfde kant op kijken.
Disclaimer: Ik zeg niet dat ik het beter zou doen hoor, ik zeg alleen wat me opvalt

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
offtopic:
Niet teveel van dit soort foto's plaatsen - dan ga ik weer twijfelen of ik nu een 70-200F/4 moet halen of een 70-300 IS USM...