Toon posts:

Problemen met Surfen en Bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Omdat ik een leek ben en al vanalles heb geprobeerd vraag ik jullie om hulp.

Ik heb sinds vandaag 1368 kunnen bellen na lang klungelen en bellen met de helpdesk van HetNet.

Nu was ik ineens vanmiddag niet bereikbaar (ik probeerde zelf te bellen met mijn gsm naar mijn thuistelefoon) Mijn gsm ging over (de oproeptoon) maar thuis rinkelde niets. Gebeld met Hetnet.
Ik moest de stekker uit tel 1 halen en gewoon in de splitter doen. Ik kon weer gebeld worden. Vanavond belde ik naar huis na 3 keer overgaan een of andere voicemailachtig iets (er wordt opgenomen lijkt en een hond begint te blaffen). Dit is dus niet de bedoeling. De telefoon moet minimaal een keer of 6 overgaan. Weer HetNet gebeld en moest toen weer alles aansluiten zoals vantevoren. Gewoon weer gedaan, en hij gaat 3 keer over en er wordt weer opgepakt (maar dus niet door ons). HetNet kan hiermee niks en ik moet wachten tot vrijdag 13.00 uur want dan is de lijn omgezet. Dit klopt toch allemaal niet. Wie helpt mij.

Alvast bedankt.

(zie topic verkeerd geleverde experiabox )

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik het zo lees dan dan zit er dus iets niet goed bij de doorschakeling van je nummer en daarom wordt je lijn omgezet (dat is iig wat ik uit het verhaal kan halen). Waarom wacht je niet tot vrijdag tot de lijn omgezet is en dan kijken waar het probleem ligt als het nog niet opgelost is?
Je kunt natuurlijk de splitter er tussenuit halen, maar dan heb je geen internet, maar misschien dat telefonie dan wel gewoon weer werkt.

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

voicemail geeft inderdaad wat problemen tijdens de zgn "porteringsfase", de tijd dat je zowel IPB als een "normale" telefoonlijn.

Je kunt je voicemail even uitschakelen. Uit mn hoofd doe je dat met **#61#. Eventueel moet je dan ook nog via de cockpit (dat deel van de site van KPN / Hetnet) je voicemail uitzetten

[ Voor 47% gewijzigd door Rainmaker op 26-07-2006 22:51 ]

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Verwijderd

Topicstarter
Voicemail staat bij telefoniebeheer uit. In alle 3 de gevallen.

Ook bij KPN nooit ingeschakeld.