Toon posts:

Football Manager 2007 Research

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses indien dit in strijd is met de policy :)

Beste fan van Football Manager

Football Manager 2007 komt eraan!!!

Na de successen van Championship Manager en de laatste twee jaren Football Manager, is de volgende release van het voetbalspel Football Manager 2007 in de maak.

Ik ben hoofdverantwoordelijk voor de Nederlandse research van het best verkopende spel aller tijden in het Verenigd Koninkrijk op de PC. Mijn taak is om alles wat zich binnen de Nederlandse velden afspeelt zo adequaat en realistisch mogelijk in het spel te verweven.

Hulp

Natuurlijk kan ik niet alle 38 profclubs, de amateur secties en overige gegevens helemaal alleen doen! Vandaar dat ik altijd op zoek ben naar jullie bezielende hulp.

Als je mij dan ook kunt voorzien van zeer nuttige informatie over clubs, spelers, staf en financiële informatie, hoor ik het graag. Ik ben altijd op zoek naar informatie over spelers van het eerste team, maar ook (vooral) van reserve spelers, van jeugdspelers, technische staf etc.

Het maakt niet uit of het om Ajax, PSV of Feyenoord (waar ik al wel diverse mensen voor heb) of om Omniworld of Fortuna Sittard gaat. Ook als ik feedback heb van 100 man over 1 club, kan dit het spel alleen maar ten goede komen!

Contact

Heb je interesse; stuur me dan meteen een mail naar tweakers.net met kort toegelicht hoe je me kunt helpen – dan pakken we het vanaf daar verder op. Het kan zijn dat het gaat om een spelertje of een kleinigheid, het kan ook gaan om het checken van een hele club selectie, te gevarieerd om in dit bericht toe te lichten. Stuur me dus gerust een mail!

Ik zal wel mijn best doen om deze forum posts te blijven volgen, maar het beste resultaat komt met een mailtje. Ik hoor je graag!

[ Voor 1% gewijzigd door blaataaps op 26-07-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 03:14

hrr

Have a nice Day

Grapje zeker :

ik moet geen emailadressen quoten ... right :)

[ Voor 39% gewijzigd door blaataaps op 26-07-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06

Christiano007

Ich bin der champion

hrr schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:39:
Grapje zeker :

en ik ook niet... right :)
reddiablo is al jaren researcher voor CM/FM hoor....

Ik zou je best willen helpen red, maar ik ben een ajacied en kan daar alleen een goed neutraal eerlijk oordeel over geven (ben admin op het ajax.netwerk.to forum, dus hou me nog wel een beetje met hen bezig ;))

Succes met het zoeken

[ Voor 5% gewijzigd door blaataaps op 26-07-2006 21:49 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

Het algemeen beleid #spam
Spam.

Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
Dienst(verlening).
Websites en sitechecks
Evenementen.
Wervingsacties van welke aard dan ook.
Referals in URLs opnemen.
Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd op Gathering of Tweakers en zal minimaal een slotje opleveren. Sta echter niet gek te kijken als er een Waarschuwing bovenop komt.

Als je iets graag wilt delen met ons, vul dan het homepage-veld in je profile in. Het plaatsen van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat niet bij het minste of geringste. Dat is namelijk bloedje irritant.
Voor sitechecks kun je hier terecht.
Voor wervingsacties kun je terecht op de daartoe speciaal gemaakte sites.
Voor enquêtes kun je het beste de HGA van de betreffende hoofdgroep van tevoren om zijn mening vragen.
Denk je nu echt iets interessants te hebben kun je het beste even een moderator aanschieten of een topic in Lieve Adjes openen.
eerst lezen... dan posten..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:35:
Mijn excuses indien dit in strijd is met de policy :)
Je doet het verkeerdom, je moet niet eerst spammen en je dan afvragen of het mag, je moet vantevoren gewoon bedenken dat het niet mag, en het niet doen, of als je denkt dat je een uitzonderingspositie verdient, vooraf toestemming vragen.

[ Voor 13% gewijzigd door blaataaps op 26-07-2006 21:50 ]

Dit topic is gesloten.