Vandaag was ik aan het rondfietsen voor de weekopdracht en ik kwam terecht in de haven, bij een hele oude pompinstallatie die overigens nog steeds in gebruik was
. Schepen komen langs en tanken bij en ook trucks komen langs om olie of wat dan ook te halen. Toen ik buiten een beetje stond te pielen kwam er een wat oudere man naar buiten en die vroeg of ik ook even verder het terrein op wilde! Natuurlijk sloeg ik zijn aanbod niet af.
Hij vertelde dat er nu een schip lag te tanken en wees richting het water waar inderdaad een binnenvaartschip lag. Omdat hij toezicht moest houden op het tanken kon hij mij niet mee bovenop de tanks nemen, niet dat ik daarom vroeg maar hij was gewoon enthousiast
. "Kom gerust een ander keertje langs, dan kunnen we naar boven
." De beste man wilde zelf niet graag op de foto dus ik heb het bij een fototje gelaten.
Zie hier mijn eerste testcase, geschoten met mijn week oude Nikon D50
. Grotere platen op aanvraag. Wat vinden jullie ervan?

Hij vertelde dat er nu een schip lag te tanken en wees richting het water waar inderdaad een binnenvaartschip lag. Omdat hij toezicht moest houden op het tanken kon hij mij niet mee bovenop de tanks nemen, niet dat ik daarom vroeg maar hij was gewoon enthousiast
Zie hier mijn eerste testcase, geschoten met mijn week oude Nikon D50

[ Voor 7% gewijzigd door Josh op 26-07-2006 20:50 ]