Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-11 23:17
Goedenavond,

Ik ben momenteel op zoek naar een leaseauto. Daar ik keuze heb uit 10 merken (Volkswagen, Peugeot, Audi, Opel, Ford, Renault, Toyota, Nissan, Alfa Romeo, Volvo) en ik in de laagste categorie ben ingedeeld kom ik eigenlijk neer op de Peugeot 207 die mij het meeste aanspreekt (naast bijv. de opel corsa).

Nu heeft mijn werkgever gezegd dat hij vooralsnog geen onderhandelingspositie inneemt, oftewel dat ik vrij ben in het regelen van kortingen (waarvan wordt gezegd dat dit mogelijk is). Nu vraag ik mij af in hoeverre ik een korting kan krijgen (op opties, aanschafwaarde auto, contant geld??) Ik hoop dat iemand mij hierin wat meer duidelijkheid kan verschaffen want die kan ik niet krijgen van zowel mijn werkgever als van mijn naaste omgeving, aangezien beide weinig-geen ervaring hier mee hebben.

• Xenan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-10 06:49

Xenan

Tree-of-life

2 a 3% korting in de vorm van accesoires moet zo mogelijk zijn. Bijvoorbeeld lichtmetalen velgen of parkeerhulp of airco... iets in die richting.

Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm | EF-S 60mm f/2.8 USM Macro | EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Misshien dat je vraag in Ervaringen leasevergoedingen, -regelingen en -tarieven beantwoord kan worden :).

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Sluit ik me aan bij Jan Laros :)

Dit topic is gesloten.