Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

mijn broertje heeft originele softwarepakket van Route 66 en een Nokia 6600. Ik had hiervoor een N70 en heb nu een N80. Ik installeer de Route 66 op mijn geheugenkaart maar wanneer ik hem in de tel stop kan ik er niks mee. Er staan geen pictogrammen in het menu. Bij de N70 deed hij het wel. Hoe kan dat? Wat moet ik doen om ooit navigatie op mijn mobiel te kunnen installeren? Kan aub iemand mij helpen?? _/-\o_

Alvast bedankt,

Yusuf :P

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo te zien heb je het centrale topic ook al gevonden. Daar een reply plaatsen lijkt mij voldoende :) Daarnaast zou je eventueel ook in het Route 66 Mobile Symbian S60 topic kunnen kijken. Waarschijnlijk vanwege de hogere resolutie en de nieuwere versie van Symbian werkt het systeem niet. Er is inmiddels ook een nieuwe versie van Route66 te koop die hier wel ondersteuning voor bied (dacht ik).

Kijk overigens ook eens naar: Verwijderd in "Route 66 Mobile Symbian S60" en IkWilbert in "Het Nokia N80 Topic Deel 2" Dit had je met wat eigen initiatief ook kunnen vinden :)

[ Voor 22% gewijzigd door J0YR1D3R op 26-07-2006 19:51 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Hopelijk kan iemand je nu helpen in het centrale topic waar je deze vraag ook gesteld hebt :)

Naar mijn weten heeft J0YR1D3R echter gelijk en is alleen de meest recente versie van Route 66 compatibel met de het 3rd edition platform van Symbian 9.1 te vinden op jouw N80.

[ Voor 62% gewijzigd door Eggy op 26-07-2006 20:03 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.