Toon posts:

F30 bij Progress

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de F30 op 19 juli gekocht bij Progress (Hengelo) - een "goede oude bekende" voor mij, hij kostte ong 288 euro EXCUSIEF BTW
De totaalprijs incl BTW en een 1 GB xD kaart kwam op 394 euro.

Ik heb aardig wat ervaring met "analoge" en digitale camera's, ik kocht de F30 voor Low Light situaties. Ik vind het een fijne camera tot nu toe, de purple fringing valt me mee. De 3200 ASA stand levert wel wat modderige plaatjes vind ik.
Op "Auto 1600" maak je leuke foto's bij zwak licht, de flits in stand SLOW is dan subliem - sfeer goed te behouden. Met 100 ASA maakt de camera ook hele goede opnames overdag...

Ik zal proberen twee foto's te linken, ik geloof dat ik die eerst op mijn site moet zetten.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Leuk Gerard, ben benieuwd naar de pics, vooral op hoge ISO's. Maareh, had dit berichtje niet beter even bij dit topic gekund: [rml][ nieuws] Fuji F30 compacte digicam met ISO 3200[/rml]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Das heel erg mooi ;)

Verwijderd

Topicstarter
koraks schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:34:
Leuk Gerard, ben benieuwd naar de pics, vooral op hoge ISO's. Maareh, had dit berichtje niet beter even bij dit topic gekund: [rml][ nieuws] Fuji F30 compacte digicam met ISO 3200[/rml]
Ja, sorry dat was ook de bedoeling :/ , als de webmaster dat voor elkaar kan krijgen, graag! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
De foto's zijn geplaatst op het genoemde topic.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1111776//

Ik stel voor om deze, per ongeluk door mij gestarte :| , topic te verwijderen.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Prima :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.