Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Suggestie indeling pricewatch/Vraag&aanbod

Pagina: 1
Acties:

• Uchy
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-11 16:01
Regelmatig kijk ik rond op jullie mooie systeem om 2ehands/nieuwe producten op te snuffelen, en bied ik zelf soms ook spullen aan. Mooi systeem!
Het enige is, ik irriteer mij soms aan de indeling van de processor en videokaarten-sectie.

De processorspullen zijn ingedeeld naar namen van de processoren, maar gedeeltelijk ook op sockets.
Bijvoorbeeld AM2 en athlon staan onder elkaar.
Sempron staat er ook bij, wat voor athlon, wat voor sempron? Een athlon, athlonXP, Athlon 64?
Een sempron S-A, s754, anders?
Misschien is het hier een goed idee om te sorteren op socket of architectuur, ipv op naam èn op socket. Namen zelf zijn vaak ook nikszeggend.

Bij videokaarten is het ingedeeld volgens range, nieuwheid. Opzich logisch, maar ik kan me voorstellen dat als ik zoek op een kaart uit de Ati reeks, dan moet ik eigenlijk op verschillende plekken kijken.
BIjvoorbeeld een kaart uit de x-serie, kan een x850, maar ook een x300 zijn. Dan zou ik misschien liever een 9800 hebben, dan moet ik weer in een andere afdeling kijken. Ander voorbeeld: een x850 kan op pci-e, maar ook op agp. Als ik agp zoek, moet ik eigenlijk verplicht via de zoekfunctie van tweakers-frontpage zoeken, anders word ik horendol.

Suggesie hier is: kan het ook gesorteerd worden op slot? Of misschien verschillende sorteeropties? Dat ik bijvoorbeeld alle AGPkaarten van Ati en Nvidea kan bekijken vanaf de 9xxx en de 6xxx serie kan bekijken.

Goed, ik spui een paar ideetjes. Succes ermee.

One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bij PW 1.5 kunnen items in ieder geval meerdere parents hebben, dat lost jouw geschetste probleem met de processoren al op.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Zoals AtleX al zegt zullen we met de introductie van PW 1.5 de categorieën ook onderhanden nemen.
Meerdere sorteer mogelijkheden zijn in PW 1.5 nog niet mogelijk.

FA > BZ