Toon posts:

Verwijderen 775 stock cooler (P4 3.0 Ghz Prescott)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik kreeg vandaag mijn nieuwe zalman cooler binnen en wil deze gaan vervangen. Nu moet de oude 775 stock cooler er muurvast op. Iemand enig idee hoe ik deze eraf ga krijgen? Voor de duidelijkheid: de hele cooler zit vast, dus het is geen klevende geleidings pasta o.i.d.

Iemand die me snel kan helpen hier?

De koeler die erop is de volgende: C91968-002 van Intel (img: http://www.geeks.com/imag...0x300/C91968-002-unit.jpg )

Alvast heel erg bedankt!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-01 12:28
ik weet niet zeker maar volgens mij moet je die clipjes aan de onderkant van je moederbord inknijpen met een tangetje, maar not sure :)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Chefbierrr schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:33:
ik weet niet zeker maar volgens mij moet je die clipjes aan de onderkant van je moederbord inknijpen met een tangetje, maar not sure :)
Nope..

Wat je moet doen is gewoon met een platte schroevendraaier die 4 zwarte pinnen draaien in de richting van de pijl (er zit een groef bovenop die binnen waar je de schroevendraaier in kunt zetten), hierna zou je die pinnen omhoog moeten kunnen trekken waardoor ook de koeler los komt.

[ Voor 9% gewijzigd door FlipFluitketel op 26-07-2006 14:40 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het is gelukt, bedankt voor de tip. Had al geprobeerd te draaien, maar let op: er zit ook een palletjes systeem ofzo in, alleen draaien is nie genoeg, je moet ook nog redelijk wat druk uitoefenen.