Toon posts:

PC op TV aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil m'n pc'tje op m'n tv aansluiten zodat ik ook DivX filmpjes kan kijken. Ik heb de ideale oplossing gevonden maar daarvoor moet ik een tv-out op m'n video kaart hebben. Ik heb er wel zo'n geel plugje op zitten maar ofdat een tv-out is...
Hoe kan ik zien of dit een tv-out is? :*)

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:05

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Door er een simpel kabeltje met een tulp stekker op aan te sluiten en die op de TV aan te sluiten?

Signatures zijn voor boomers.

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:24:
Ik wil m'n pc'tje op m'n tv aansluiten zodat ik ook DivX filmpjes kan kijken. Ik heb de ideale oplossing gevonden maar daarvoor moet ik een tv-out op m'n video kaart hebben. Ik heb er wel zo'n geel plugje op zitten maar ofdat een tv-out is...
Effe opzoeken in de spacs van de videokaart :O

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
Geel plugje is waarschijnlijk Video-Out, of je TV moet een Video-In hebben of je moet een extra onderdeel komen, SCART aansluiting met Video-In.

while ( !$succeed ) { $try++ }

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:24:
Daar heb je specificaties van je videokaart voor.

No offense, maar als je dat niet kan bedenken, dan kunnen wij je ook niet helpen. Breng dan liever je PC even naar de lokale PC boer of haal er even iemand bij.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.