Beste Tweakers,
sinds enkele dagen heb ik een aedating script geupload naar mijn server. Dat gaat allemaal goed. Als ik vervolgens de isntall file run, moet ik mijn database configureren. Ook dat lukt zover. Waar ik alleen niet uitkom is het volgende:
1) Upload files to the server DIT LUKT!!
2) Change Permissions DIT LUKT OOK!!
Change permissions (chmod 777) to the directories (via FTP)
# inc
# articles
# periodic
# tmp
# id_avi
# id_img
# id_wav
# backup
# gallery
# sdating/photo_place
Change permissions (chmod 666) to the files (via FTP)
# styles_XXX.css
# langs/lang_XXX.php
# periodic/cmd.php
# periodic/notifies.php
DIT LUKT NIET:
3) Install cron jobs
Add following cron jobs:
# 0 0 * * * php -q /path/to/periodic/cmd.php
# */15 * * * * php -q /path/to/periodic/notifies.php
Uiteraard heb ik zelf reeds het net afgespeurt naar meer info. Ik ben er al achter dat ik in de map Periodic iets moet doen met cmd.php en notifies.php, maar wat dat dan precies is en hoe ik dat doe is mij een raadsel. Heeft iemand misschien tips voor me zodat ik hiermee verder kom. Ik ben een behoorlijke beginner op het gebied van php. Ik vermoed ook dat ik enkele regels moet aanpassen in die paginas, maar hoe wat, welke regel, wat erbij zetten of weghalen...Geen cloe...
Alvast bedankt voor het meedenken...
Groetjes Victor
sinds enkele dagen heb ik een aedating script geupload naar mijn server. Dat gaat allemaal goed. Als ik vervolgens de isntall file run, moet ik mijn database configureren. Ook dat lukt zover. Waar ik alleen niet uitkom is het volgende:
1) Upload files to the server DIT LUKT!!
2) Change Permissions DIT LUKT OOK!!
Change permissions (chmod 777) to the directories (via FTP)
# inc
# articles
# periodic
# tmp
# id_avi
# id_img
# id_wav
# backup
# gallery
# sdating/photo_place
Change permissions (chmod 666) to the files (via FTP)
# styles_XXX.css
# langs/lang_XXX.php
# periodic/cmd.php
# periodic/notifies.php
DIT LUKT NIET:
3) Install cron jobs
Add following cron jobs:
# 0 0 * * * php -q /path/to/periodic/cmd.php
# */15 * * * * php -q /path/to/periodic/notifies.php
Uiteraard heb ik zelf reeds het net afgespeurt naar meer info. Ik ben er al achter dat ik in de map Periodic iets moet doen met cmd.php en notifies.php, maar wat dat dan precies is en hoe ik dat doe is mij een raadsel. Heeft iemand misschien tips voor me zodat ik hiermee verder kom. Ik ben een behoorlijke beginner op het gebied van php. Ik vermoed ook dat ik enkele regels moet aanpassen in die paginas, maar hoe wat, welke regel, wat erbij zetten of weghalen...Geen cloe...
Alvast bedankt voor het meedenken...
Groetjes Victor