[macbook] STM Small Alley Bag, waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 20:08
Na lang gezocht en gegoogled te hebben ben ik er achter gekomen dat de in de onderwerp genoemde tas de beste prijs/kwaliteit/schooenheid niveau voor mij heeft.

Mijn enige probleem is dat ik niemand in nederland kan vinden die hem verkoopt. Kan iemand me hier de juiste pad op helpen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde en heb de leverancier uit Engeland gemaild. Daarnaast heb ik ook nog een mailtje gestuurd via de STM site zelf. En een reactie daarop kwam deze week via een Apple Centre:
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Door STM werden wij gewezen op uw informatie-aanvraag omtrent de beschikbaarheid van STM tassen in Nederland.
We hebben goed nieuws voor u! Op zeer korte termijn zullen wij de tassen van STM als eerste in Nederland gaan leveren.
U kunt uw bestelling nu al plaatsen bij één van onze vestigingen. We verwachten tussen nu en twee weken te kunnen leveren.
Uw eventuele bestelling kunt u afhalen bij de vestigingen of we kunnen het u toesturen tegen verzendkosten.

Apple Centre Mac Support, Uitgeest
Apple Centre Centraal Station, Amsterdam
Apple Bijenkorf, Amsterdam
Apple Centre Grote Markt, Haarlem
Apple Centre Payglop, Alkmaar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus binnenkort kan iedereen genieten van een STM tas!

• Darius
Goed nieuws! Bedankt.

• Darius
Heb de Apple Centre Centraal Station gemailed en die hebben hem voor me besteld. Prijs is 49,95, alleen ze konden nog niet zeggen wanneer ie binnen was.