Toon posts:

Wsus in combinatie ePO server installatie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Best Luitjes,

Ik heb een vraag over combinatie van WSUS en ePO server op een fysieke server te installeren. Ik heb wel eens in een forum gezien dat die twee elkaar kunnen bijten?? Iets met dezelfde poort. Verder heeft iemand een howto doc’s over installatie van deze combinatie? Of doc’s over een installatie van ePO server.
Bij Voorbaat Dank.

Roberto

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Is "ePO" de naam van een applicatie of is dat een afkorting die we zouden moeten kennen of iets dergelijks? :)

Vertel iig nog even welke Windows versie we het hier hebben als je wilt :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:26

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

offtopic:
FYI: ePo = E-Policy Orchestrator, onderdeel van McAfee VirusScan Enterprise

[ Voor 35% gewijzigd door Outerspace op 26-07-2006 14:17 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:16:
Best Luitjes,

Ik heb een vraag over combinatie van WSUS en ePO server op een fysieke server te installeren. Ik heb wel eens in een forum gezien dat die twee elkaar kunnen bijten?? Iets met dezelfde poort. Verder heeft iemand een howto doc’s over installatie van deze combinatie? Of doc’s over een installatie van ePO server.
Bij Voorbaat Dank.

Roberto
ze zullen elkaar vast kunnen bijten. maar je kan gewoon andere porten kiezen in beide apps... (tip: wsus default laten, epo aanpassen).

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:10
idd, ik ondersteun de oplossing van hierboven. wsus default en ePO aanpassen. Werkt bij ons prima.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
PROnline schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:29:
idd, ik ondersteun de oplossing van hierboven. wsus default en ePO aanpassen. Werkt bij ons prima.
ik zou wsus op 5831 draaien (die keuze heb je tijdens install) en Epo lekker default laten.

daar komt bij... epo en wsus bijten elkaar niet. heb die combo vaak genoeg geinstalleerd/gedeinstalleerd . je krijgt hooguit gemorrel met wmsde welke nodig is voor beiden.

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Luitjes....

Bedank voor snelle respons, ik denk dat ik Wsus standaard laat en ePO een andere poort krijg.
misschien wordt ik wat overmoedig maar ik ga ook Unicenter server installeren op deze combie. (kijken of het kan) Is een leuke combie om server beheer op afstand te doen voor onze klanten. iemand ervaring in deze trio??... ;0)

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:57
Security technisch zou ik beide op andere porten laten draainen. beheer tehcninsch iets lastiger, maar beveiligings matig een stuk beter.
Pagina: 1