Toon posts:

Lekker lijp nog een v5500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja...ik gaat me die kaart toch halen ; collectors item :D

maar uh...ik laat die mischien dual naast me v3000 lopen...alhoewel schijn de PCI 9% langzamer te zijn tov de AGP..

iemand ervaring??
en weet ook iemand nog drivers ergens te downen? (niet dat er nieuwe komen...)

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

maar uh...ik laat die mischien dual naast me v3000 lopen...alhoewel schijn de PCI 9% langzamer te zijn tov de AGP..
Je gaat dus een V5500 PCI naast je V3000 AGP draaien? Mag ik vragen wat daar het nut van is?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Hehe, als je al een V5500 wilt kun je die het beste alleen draaien ( dus gewoon een AGP).. en je v3000 verkopen ofzo, want hij voegt dan nix toe aan je systeem ( behalve een IRQ ofzo ;-D).
Verder zou ik oppassen met het kopen van een 3dfx kaart aangezien ze daar mee gestopt zijn, en je er dus op kan rekenen dat de driver support ook snel stopt.

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk mag dat :)

nou ik zit met het probleem met een verdomd gaaf spel..

ken een Tbird 1Ghz 384 rammies en 1024 schokt...texture probleem in meem dus..

v5500 heb geen tvout..3000well :)
maar nu krijg ik ergens anders weer replys p3 450 met tnt2 ultra 32 loopt 1024 smooth...toch maar een asus 7100 mxje??

damn ik haat die twijfels gewoon... ;(

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Ja een mx met TVout heb je denk ik meer aan.
Of als je even door spaart een GTS.

Verwijderd

Topicstarter
fuck waar zeur ik over... prijs v5500 = GTS toch?

hmm...gts is op alle fronten better...

hmm ken je die gts met FSAA x4 draaien?
helpt dat? (--qua visual...)

/me = [img=30,15]i/s/frusty.gif[/img] and [img=19,15]i/s/confused.gif[/img]

Verwijderd

Hun links werken niet goed kennenlijk in IE. Ga daarom naar ftp://ftp1.3dfx.com/drivers en log in als Anoniempje. Zo gaat het wel lukken.

NVidia gaat trouwens gewoon de drivers ondersteunen, niet alleen omdat ze de kennis en mensen van 3Dfx overgenomen hebben maar uiteraard willen ze ook graag het klantenbestand overnemen. Klantenbinding maakt hier een erg groot onderdeel van uit. Er is ook al een verwijzing op hun site opgenomen en in hun company statement hebben ze uitgesproken dat ze dit ook zullen blijven doen.
Pagina: 1