Ik sta op het punt mijn computer uit het raam te gooien, maar bedacht me toch maar eerst het probleem hier op het forum voor te leggen.
Het probleem is dat ik mijn pas nieuwgekochte x1900 xt videokaart niet kan installeren. Ik heb al de volgende dingen uitgeprobeerd: Unable onboard video in apparaatbeheer, drivers van de onboard video
gedeinstalleerd, in de bios geinsteld dat hij pcie als primaire video gebruikt, dit allen heeft tot niets geleidt, en daar mee bedoel ik dat ik wanneer ik de monitor aansluit op mn nieuwe kaart, er totaal geen beeld op mn scherm komt.
Ik heb nu al 2 weken geen gebruik kunnen maken van mn x1900 xt
. Kunnen jullie me helpen?
ps. het gaat hier om het Asus K8N-VM Socket s754 moederbord
Het probleem is dat ik mijn pas nieuwgekochte x1900 xt videokaart niet kan installeren. Ik heb al de volgende dingen uitgeprobeerd: Unable onboard video in apparaatbeheer, drivers van de onboard video
gedeinstalleerd, in de bios geinsteld dat hij pcie als primaire video gebruikt, dit allen heeft tot niets geleidt, en daar mee bedoel ik dat ik wanneer ik de monitor aansluit op mn nieuwe kaart, er totaal geen beeld op mn scherm komt.
Ik heb nu al 2 weken geen gebruik kunnen maken van mn x1900 xt
ps. het gaat hier om het Asus K8N-VM Socket s754 moederbord
[ Voor 5% gewijzigd door Megaptera op 26-07-2006 12:44 ]