[CSS Min-width IE] Scalable borders

Pagina: 1
Acties:

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2025
Nee, niet het zoveelste "min-width werkt niet in IE"-topic... :)

Ik heb een hoofddiv van bv minimaal 200px (mag groter worden) met daarin stuk of 4 divjes met een witte bottom border.
Nu heb ik een heel lang woord in 1 van die divjes zitten, zo groot, dat het de hoofddiv uiteenrekt (dat mag, geen probleem). Echter wordt in IE alleen de border van die betreffende div uitgerekt, de overige bottom-borders blijven zo breed als ik de min-width had gegeven.

Voorbeeldje: www.vinzzz.nl/peter

Is dit te verhelpen?

[ Voor 8% gewijzigd door Vinzzz243 op 27-07-2006 20:09 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 10:09
heel simpel en waarschijnlijk niet de manier die je zoekt.

zet een max-width op de divs, zodat ze nooit groter mogen worden
( en ze gaan dan dus alleen verticaal stretchen )

[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 26-07-2006 13:23 ]

• Vinzzz243
roy2001 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:23:
heel simpel en waarschijnlijk niet de manier die je zoekt.

zet een max-width op de divs, zodat ze nooit groter mogen worden
( en ze gaan dan dus alleen verticaal stretchen )
inderdaad niet de manier die ik zoek, dan had ik net zo goed alleen width kunnen gebruiken 8)7 . Als de font-size vergroot wordt, moet alles meegroeien, vandaar min-width

Ik ben op zoek naar een oplossing om de overige divs ook net zo breed te maken, niet een andere manier om die witregels perse langer te krijgen (dan zou ik ipv borders ook een margin-bottom kunnen doen en wat achtergrondjes veranderen, maar dat is niet de vraag :) )

De naam van de IE bug (denk dat t er een is) zou waarschijnlijk al voldoende zijn :D

[ Voor 37% gewijzigd door Vinzzz243 op 26-07-2006 14:25 ]

• Vinzzz243
-bescheiden kickje-

Kan iemand me hierbij helpen? Als ik margin-bottom aangeef en de kleur op de aparte divs zet, zie je dat die achtergrondkleur ook niet zo breed wordt als de breedste div...

volgens mij werkt het wel als ik in IE een extra wrapper-div eromheen zet. Die een breedte geef, en de rest niet... Wellicht heeft iemand een nettere oplossing...

[ Voor 29% gewijzigd door Vinzzz243 op 02-08-2006 10:45 ]