Lock CD-Drive

Pagina: 1
Acties:

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 16:37
een kennis van mij heeft een laptop. Ze duwt steeds per ongeluk de CD-ROM drive open. Ik heb een tijdje geleden in een computerblad of op een website (ik weet niet meer welke het was) een programma'tje gezien waarmee je de CD drive kan locken... weet iemand waar dit programma te downloaden is of heeft iemand een andere (softwarematige) oplossing voor dit probleem?

(MOD's: ik zat te twijfelen of het in dit subforum moet of bij hardware gezien het feit dat ik opzoek ben naar een programma'tje (software) om een CD-drive (hardware) te locken... Als jullie van mening zijn dat het bij hardware hoort verplaats het dan a.u.b. daarheen)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zoek eerst eens volgende keer
[google=lock+cd+drive]

Notabene de zoek termen gebruikt die jij als topic-titel hebt staan, je had jezelf een lap tekst bespaard, en sneller klaar geweest als je zelf had gezocht... 8)7
BtM909 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:29:
offtopic:
Ik reageer even persoonlijk, aangezien ik geen CSA moderator ben: dit topic hoort, wat mij betreft, gewoon in CSA, aangezien je software zoekt en niet op zoek ben naar hardware :)
offtopic:
Had ie maar gezocht, had ie het gevonden ook ipv een topic gestart :P

[ Voor 110% gewijzigd door RaZ op 26-07-2006 12:31 ]

Ey!! Macarena \o/

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
Ik reageer even persoonlijk, aangezien ik geen CSA moderator ben: dit topic hoort, wat mij betreft, gewoon in CSA, aangezien je software zoekt en niet op zoek ben naar hardware :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Hier valt dus inderdaad genoeg over te vinden, zoals RaZ ook al in z'n linkje aangeeft. Zou je in het vervolg eerst willen zoeken voor je een topic opent, en ook de gevonden resultaten in je topicstart opnemen? Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden

Signature

• RuntimeError
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 16:37
hmm oke ik heb inmiddels dit programmaatje gevonden: http://www.batchconverter...Tool-download-12340.shtml